י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מיני דרמה לילית

בגלל סיגריה? מרפסת במלון התלקחה, האורחים פונו

אורחי מלון מג'יק פאלאס באילת פונו הלילה למשך זמן מה בעקבות שריפה שפרצה במרפסת אחד החדרים. כבאים שהוזעקו השתלטו מהר על הדליקה שהסתיימה ללא נפגעים | מתחזק החשד שהדליקה פרצה בעקבות סיגריה שהושלכה מאחת הקומות העליונות

בגלל סיגריה? מרפסת במלון התלקחה, האורחים פונו
שריפה במלון באילת צילום: כב"ה אילת

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת אילת הוזעקו הלילה (רביעי) לכיבוי שריפה שבערה במרפסת חדר בקומה השלישית השלישית של מלון מג'יק פאלאס באילת והחלו מיד בפעולות לכיבוי הדליקה ומניעת התפשטותה אל עבר החדר עצמו.

במקביל פונו על ידי לוחמי האש האורחים מקומת השריפה ובוצעו סריקות ושחרור עשן בקומות נוספות אשר חדר אליהן עשן כתוצאה מהשריפה.

בחסדי שמים למעט המרפסת לא נגרם נזק נוסף למלון, כמו כן אין נפגעים באירוע והמלון שב תוך זמן קצר לשגרה מלאה.

מתוך רשתות חברתיות | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

חוקר דליקות שהגיע למקום קבע כי השריפה פרצה ככל הנראה בעקבות השלכה של מקור חום (אמצעי עישון) מהקומות העליונות אל עבר המרפסת שבערה.

רשף אייל טויטו, מפקד האירוע מסר: "עם קבלת הדיווח על השריפה בבית המלון יצאנו למקום בכוחות מתוגברים, בהגיענו הבחנו בשריפה בקומה השלישית ועשן אשר התפשט למספר קומות נוספות. מיד הנחתי את הצוותים לחתור למגע עם מוקד הבעירה ובמקביל לבצע סריקות מקיפות על מנת לאתר האם ישנם נפגעים או אנשים אשר זקוקים לסיוע בעקבות השריפה. לשמחתנו האירוע הסתיים ללא נפגעים ועם מינימום נזק לבית המלון למעט המרפסת שבערה".

תת טפסר יהודה קסנטיני, מפקד תחנת כבאות והצלה אילת הוסיף ואמר: "כמו בכל עונת קיץ גם השנה העיר אילת מלאה עד אפס מקום בהמוני תיירים אשר באים לנפוש ולהנות מהחופשה בבתי המלון ובדירות הנופש. לוחמי האש של העיר אילת ביחד עם כלל גופי החירום ערוכים כבכל שנה לתת מענה לרבבות הנופשים בעיר על מנת שיוכלו לנפוש בבטחה. לוחמי האש מגיבים מידי יום לאירועי חירום בבתי המלון, אזורי התיירות והכבישים המובילים לעיר אילת ועושים את המירב על מנת לשמור על שלומם ובטחונם של התיירים. בכל אירוע שמתפתח אנו מגיבים בכוחות מתוגברים ובמהירות על מנת להכיל את האירוע בזמן קצר ולהחזיר מהר ככל הניתן את החיים לשגרה".

מוקד השריפה | צילום: כב"ה אילת.

בכבאות והצלה מציינים כי "בתקופה האחרונה נתקלנו במספר רב של מקרים בהם השלכה של אמצעי עישון גרמה לשריפה ולנזקים רבים וסיכנה חיי אדם, אנו מבקשים מכלל הציבור לא להשליך סיגריות ואמצעי עישון לאוויר הפתוח אלא להשליכם לאשפה כשהם כבויים ובכך לשמור על הסביבה ועל הבטיחות של כולנו".

שריפה מלון באילת סיגריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד