י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אתגר לסער

גנץ משיב לביקורת: אמשיך להתנהל מול הפלסטינים

אמירתו הקשה של אבו מאזן שהאשים את ישראל ב-50 שואות לעם הפלסטיני, קוממה את הפוליטיקאים בישראל שבחרו לתקוף גם שר הביטחון גנץ, על שנועד עימו בעבר בביתו בראש העין | גנץ לא נותר חייב והבהיר כי ימשיך בשיתוף הפעולה

גנץ משיב לביקורת: אמשיך להתנהל מול הפלסטינים
בני גנץ/אבו מאזן צילום: Nasser Ishtayeh/FLASH90

דבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בהם סירב להתנצל על הטבח הפלסטיני בישראלים במינכן והאשים את ישראל כמי שביצעה
"50 שואות נגד כפרים פלסטינים" עוררו סערה רבה.

בעקבות הדברים שוגרו הפוליטיקאים תגובות וגם האשמות כנגד שר הביטחון בני גנץ שפגש את אבו מאזן מספר פעמים ואף אירח אותו בביתו בראש העין.

השרה איילת שקד תקפה את השר גנץ, "אסור לתת לאבו מאזן לגיטימציה ובטח שלא להזמינו לראש העין״, יועז הנדל כתב כי ״אבו מאזן היה ונותר מכחיש שואה. פגישות אישיות איתו הן מסר שלילי לאזור".

בליכוד האשימו את גנץ ואמרו כי "שיתוף הפעולה האובססיבי של לפיד וגנץ עם אבו מאזן וממשיכי דרכו מסוכנת".

בתגובה להתקפה התגונן שר הביטחון בני גנץ והגיב לתוקפים, "מי שלא שולח חיילים לקרב, ומי שאין לו אחריות לחיי אזרחי ישראל ולחיילי צה"ל - טוב יעשה אם לא יטיף על פגישות שמנעו ומונעות את המלחמה הבאה ומביאות ליציבות בשטח ולחופש פעולה מדיני", כתב בטוויטר.

שר הביטחון גנץ הוסיף כי "בזכות התיאום הביטחוני שמתבצע בדרגי השטח, ועל ידי ראשי מערכות הביטחון ועל ידי – יש אזרחים וחיילים רבים שחייהם ניצלו. מי שרוצה לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהמציאות הביטחונית והמדינית המורכבת - לא מתאים לאחוז בהגה השלטון ולהוביל את מדינת ישראל".

עוד הוסיף גנץ והבהיר כי הוא מתכוון להמשיך בשת״פ עם הפלסטינים, וכנראה גם עם העומד בראשה, "אני מתכוון להמשיך ולנהג באופן אחראי את ההתנהלות האזורית ובפרט מול הפלסטינים, למען ביטחון ישראל וללא שיקולים פוליטיים". הדבר יאתרג את שותפיו החדשים גדעון סער וזאב אלקין שתקפו את גנץ בעבר על שנועד עם אבו מאזן בביתו בישראל.

בני גנץ אבו מאזן שואה פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד