כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"בלתי אפשרי לייצגו"

הנשיא לשעבר טראמפ לא מצליח לשכור עורכי דין מובילים

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ועוזריו הקרובים עסקו בשמונת הימים האחרונים מאז שה-FBI ערך חיפוש בביתו בפלורידה להרכיב צוות של עורכי דין מובילים. אבל התשובה שהם ממשיכים לשמוע היא "לא" מצד עורכי דין מובילים

הנשיא לשעבר טראמפ לא מצליח לשכור עורכי דין מובילים
הנשיא טראמפ מחוץ לחדר הסגלגל צילום: דוברות הבית הלבן

הניסיון במציאת ייעוץ משפטי מומחה לטראמפ שמתמודד מול משרד המשפטים, נמצא בבעיה. כשהנשיא לשעבר מתמודד עם תיקים פליליים פוטנציאליים עם הארכיון הלאומי שהגיע לחקירה פדרלית על הפרות אפשריות של חוק הריגול וחוקים אחרים, טראמפ לא מצליח למצוא עורכי דין מובילים. "כולם אומרים לא", אמר עורך דין רפובליקני בולט, שכמו כמה אחרים דיבר באנונימיות.

טראמפ אינו זר להליכים משפטיים, והמאבק שלו לשכור עורכי דין נוכח חקירה פדרלית מבשרת רעות, מזכיר את מצוקתו בקיץ 2017, כאשר הוא היה בבדיקה של היועץ המיוחד רוברט מולר בחקירת הקשרים עם רוסיה. טראמפ נאבק למצוא עורך דין פלילי ותיק עם רקורד חזק של התמודדות עם משרד המשפטים בחקירה רחבת היקף ורב-שכבות.

מקורביו ויועציו הוותיקים של טראמפ מודאגים מאוד לגבי מציאת עורכי הדין, וציינו שלרובם אין ניסיון רב עד חוסר ניסיון בכלל בתיקים מסוג זה, כך לפי שני אנשים המכירים את הדיונים הפנימיים ששוחחו עם ה'וושינגטון פוסט'.

טיילור בודוביץ', דוברו של טראמפ, הגן על איכות הצוות המשפטי של הנשיא לשעבר בהצהרה ביום שלישי בערב, והצביע על התובעים הפדרליים לשעבר אוון קורקורן וג'יימס טראסטי. "יועציו הראשיים של הנשיא בנושא הפשיטה על ביתו, ג'ים טראסטי ואוון קורקורן, הם בעלי ניסיון של עשרות שנים בפרקליטות והם ניהלו כמה מהפרשות המורכבות ביותר בהיסטוריה האמריקאית", אמר בודוביץ'. "הנשיא טראמפ מיוצג על ידי כמה עורכי הדין החזקים בארץ, וכל פרסום אחר מונע רק מקנאה".

עורך דין אחד סיפר ל'וושינגטון פוסט' סיפור מראשית כהונתו של טראמפ על הצוות המשפטי שלו שהפציר בו שלא לצייץ על חקירת מולר בנוגע לקשרים עם רוסיה, וגילה שהנשיא צייץ על כך עוד לפני שהגיעו לקצה השביל של האגף המערבי. מספר אנשים אמרו שכמעט בלתי אפשרי לייצג את טראמפ וכי לא ברור אם הם יקבלו אי פעם תשלום.

דונלד טראמפ חוקרי FBI עורכי דין פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד