י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נוסעים לחופשה בבין הזמנים? קחו ד"ר פישר אלכו-ג'ל המותאם לנסיעות

מומחי ד"ר פישר באים לעזרתכם עם מספר פעולות ודרכי התנהגות שיכולים לצמצם את המגע עם חיידקים למינימום ולשמור על בריאותכם

נוסעים לחופשה בבין הזמנים? קחו ד"ר פישר אלכו-ג'ל המותאם לנסיעות
דר פישר פארמה צילום: יח"צ

תקופת החופשות המשפחתיות בפתח ורבים נוסעים לחופשות בארץ ובחו"ל. כשטסים לחו"ל, לצד כל ההתרגשות הכרוכה בכך, בין אם אתם אוהבים לטוס או רק מחכים לרדת מהמטוס כמה שיותר מהר, דבר אחד מוסכם על כל המומחים – המטוסים מלאים בחיידקים.

המטוס הוא חלל סגור עם מעט מאוד אוורור, המאכלס הרבה אנשים למשך זמן ממושך, על כן, מדובר ב"קרקע" פורייה להתרבותם של חיידקים גורמי מחלות. מחקרים מצביעים על כך שחיידקים יכולים לשרוד במטוס 2-7 ימים! מדובר בכמויות גדולות של חיידקים הנמצאים בכל מקום – על הידיות, בשירותים, במושב, על מקום האחסון שמעל המושבים, ובמיוחד על מגש האוכל המתקפל שעל גב הכיסא.

גם בנסיעה בתחבורה ציבורית ישנם חיידקים ומזהמים במקומות שונים, במיוחד על העמודים שבהם הנוסעים מחזיקים, על הכיסאות והחלונות.

כדי שתגיעו ליעד בריאים, מומחי ד"ר פישר באים לעזרתכם עם מספר פעולות ודרכי התנהגות שיכולים לצמצם את המגע עם חיידקים למינימום ולשמור על בריאותכם:

  1. כלל מס' 1! עולים על המטוס? השתדלו לצמצם מגע והוציאו מגבונים לניקוי המשטחים. לפני התמקמות במושב נגבו את כל סביבת מקום הישיבה שלכם: הידיות, מגן הראש, מגש האוכל, החלון, חגורת הבטיחות – ובקיצור כל מה שמסביבכם.
  2. במטוס הימנעו ככל האפשר מישיבה במעברים. במעבר יש עוברי אורח רבים שעלולים להעביר אליכם בעזרת מגע או אפילו נשימה את החיידקים שהם נושאים עמם, השתדלו לשבת על יד החלון כדי להיות חשופים כמה שפחות.
  3. במטוס השתדלו להשתמש רק במוצרים סגורים כמו שמיכות, כוסות חד פעמיות, גם אוזניות עדיף להביא מהבית.
  4. בתחבורה ציבורית הימנעו ממגע בידיות הכיסא ובעמודים, ובמטוס עשו שימוש מועט בשולחנות שנמצאים על גב הכיסא. במקרה הצורך העבירו עליהם שוב מגבון אלכו-ג'ל לחיטוי משטחים ואביזרים המכיל 70% אלכוהול.
  5. יש להקפיד לרחוץ  היטב את הידיים בכל יציאה מהשירותים ולפני כל ארוחה ולהשלים את הפעולה באמצעות אלכו-ג'ל ג'ל או מגבונים לניקוי ידיים מכילים 70% אלכוהול.
  6. כאשר יוצאים מהאוטובוס, מהרכבת או המטוס, מומלץ להשתמש באלכו-ג'ל לחיטוי וניקוי הידיים.

סדרת אלכו-ג'ל – כל הפתרונות לטיסה בריאה

סדרת אלכו-ג'ל (Alco-Gel) של ד"ר פישר הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים והינה הפתרון הבדוק להפחתת הסיכון להידבקות במחלות ולסיוע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70% ו- 75%) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות. הסדרה כוללת מגוון רחב של תכשירים ופתרונות לשמירה על היגיינת הידיים: ג'ל, ספריי, קרם ומגבונים במגוון גדלים כולל אריזות אישיות ומוקטנות הניתנות לנשיאה נוחה בכל תיק.

בסדרת אלכו-ג'ל פתרונות רבים המתאימים לשמירה על ההיגיינה בחופשה:

Alco-Gel ג'ל: בעל נוסחה ייחודית המשלבת 70% אלכוהול לניקוי יסודי, פרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. מגיע במגוון גדלים וריחות, כולל אלכו- ג'ל 30 מ"ל עם מתלה מדליק לתיק  – פתרון זמין, פשוט וקל לקחת לטיסה ולחופשה.

ALCO- GEL WIPES מגבונים היגייניים לידיים: 20 מגבונים מבד רך, ארוזים הרמטית באריזות אישיות, אידיאליים לנשיאה בכיס, בארנק או בתיק. מכילים 70% אלכוהול, מספקים ניקוי יסודי בכל מקום וזמן, מנקים את הידיים בפעולה אחת קלה ומהירה.

אלכו-ג'ל Pharma wipes מגבוני חיטוי אנטי-בקטריאליים המכילים נוסחה יעילה לניקוי ולחיטוי יסודי ומהיר של משטחים ואביזרים. המגבונים קוטלים 99.9999% מהחיידקים ונותנים מענה יעיל לשמירה מרבית על ההיגיינה בכל זמן ומצב. מגיעים באריזה נוחה לנשיאה המכילה 20 מגבונים.

את מוצרי סדרת  Alco-Gel ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים.

 

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד