י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ששש... לומדים

מהפכת האנגלית: מיזם לימודים לחרדים במימון מלא!

מרחב אשכולות  מאפשר לחרדים וחרדיות לרכוש ידע וכלים מקצועיים באופן עצמאי ושיטתי כאשר כל זה... בחינם! • קראו והכירו

מהפכת האנגלית: מיזם לימודים לחרדים במימון מלא!
רכישת אנגלית צילום: יח"צ

שמעון תמיד חלם לדעת אנגלית. הוא ידע שלימוד השפה יקדם אותו מבחינה עסקית וכלכלית ויפתח בפניו דלתות אבל החשש משילוב של לימודים בסדר היום העמוס הניב תירוצים רבים ומגוונים- "אין לי זמן לצאת ללמוד", "המוח שלי כבר "לא עובד" אחרי יום שלם של עבודה", "מאיפה יהיה לי כסף לממן את זה?". שיטוט אקראי במרחב המקוון הוביל את שמעון למרחב הלמידה של אשכולות, והיום, חצי שנה לאחר מכן- שמעון שולט בשפה האנגלית על בוריה, הקשר עם השכן האמריקאי המבוגר השתפר פלאים ואפילו הוליד חברותא משותפת של דף היומי, אבל גולת הכותרת- ידיעת השפה העשירה את ארסנל הכלים של שמעון והוא קיבל קידום משמעותי בעבודה.

אז מה זה בעצם מרחב אשכולות? ואיך הוא מאפשר לאנשים ונשים לרכוש ידע וכלים מקצועיים באופן עצמאי ושיטתי ועוד בחינם? קראו והכירו! פה כל אחד יכול למצוא את הקורס שמותאם בדיוק עבורו, בהתאם לרמה המקצועית שלנו והמקום אליו הוא שואף להגיע. אז תכינו לכם כוס קפה רותחת, כן, זה ממש כאן מהבית, בבוקר כשהילדים במוסדות לימוד או בערב כשהם ישנים, על הספה בסלון או בבית קפה- אתם בוחרים את הזמן, המקום והקצב - ומקבלים מימון מלא לזכאים.

לחצו כאן והצטרפו למהפכה>>>

השנים האחרונות עם התקדמות הטכנולוגיה והאילוצים השונים שגרמו לנו לשהות כמה שיותר במרחב הביתי- לימדו אותנו שהיום, אפשר וגם רצוי, לעשות כמה שיותר - מהבית. מקומות עבודה השכילו לאפשר עבודה היברידית ובכך למקסם את תפוקת העבודה, כל חנות ממוצעת התאימה את עצמה לקצב והנגישה חווית רכישה מקוונת עד לפתח הבית, כאשר אפילו ללמוד ולרכוש מקצוע- אפשר היום לגמרי מהבית.

אשכולות הוא מרחב ידע מקוון שמאפשר למעוניינים לרכוש ידע באופן עצמאי ושיטתי- להשלים ידע חסר, להרחיב אופקים או להתכונן למבחני הוכחת ידע באופן מקוון- מהבית.

הקורסים בנויים בצורה כזאת שכל אחד יוכל למצוא את הקורס שמתאים לו- בהתאם לרמת הידע שלו או המקום אליו שואף להגיע. באמצעות הקורסים המקוונים תוכלו להשלים פערי ידע במתמטיקה, אנגלית, פיזיקה ואוריינות, ללמוד לשם הרחבת אופקי או להצטרך למסלולי למידה מלאים שיכינו אתכם למבחני הוכחת ידע.

באשכולות- כל תלמיד שמשלים את היעדים ומסיים את הקורס- זכאי לקבלת מלגת לימודים מלאה, כאשר ניתן להגדיל את סיכויי ההצלחה ולרכוש שירותי ליווי של מנטור אישי שילווה אתכם בכל תהליך הלמידה עד לסיום המוצלח.

אז איך זה עובד?

לאחר שנרשמתם לאתר אתם יכולים להתחיל ללמוד בכל זמן, בכל מקום ובקצב שלכם. אתם צופים בסרטוני לימוד קצרים, מתרגלים באופן אינטראקטיבי לאחר כל סרטון, מקבלים תרגיל מסכם בסיום כל תת נושא ויכולים להצטרף לדיון קבוצתי עם תלמידי הקורס באופן אנונימי.

כעת, רגע לפני החזרה לשגרה, זו הזדמנות נפלאה עבורכם להגדיל את ארגז הכלים שלכם, לרכוש ידע נוסף שיקדם אתכם לעבר המטרות שלכם, ללמוד בתנאים שנוחים ומתאימים בדיוק עבורכם ולהנות ממלגת לימוד מלאה. אפשר לומר שצפינו את כל התירוצים מראש והכנו תשובות להכל.. אז שנתחיל? לא צריך יותר מידי, רק רצון להתקדם, להתפתח וללמוד- השאר עלינו.

לחצו כאן והצטרפו למהפכה>>>

לימודי אנגלית לימודי ליבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד