ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עם ה'חבר מהישיבה'

שמחה: אלמנת הרוג אסון מירון התארסה

אלמנתו של הרב שמחה בונים דיסקינד ז"ל, מחסידי גור בבית שמש, שנהרג באסון הנורא בל"ג בעומר תשפ"א התארסה בשעה טובה ומוצלחת שנה וחצי לאחר שהתאלמנה

שמחה: אלמנת הרוג אסון מירון התארסה
אילוסטרציה צילום: pexels

בשורה משמחת: הגברת מלכה דיסקינד שתחי', אלמנתו הצעירה של הרוג אסון מירון הרב שמחה בונים דיסקינד ז"ל, מחסידי גור ברמת בית שמש ג' התארסה בשעה טובה ומוצלחת עם הרב מוישי ברוינר מחסידות גור.

הגב' דיסקינד היא בתו של הרה"ח ר' יעקב צבי בינקה הי"ו, מחשובי חסידי גור בירושלים, שידיו רב לו בהעמדת בתים בישראל.

יחד עם בעלה הקימו בית חסידי לתפארת ובסייעתא דשמיא זכו לרוות נחת בלידת בתם ולאחר מכן, בחודש מנחם אב לפני שנתיים זכו להכניס את בנם אהרן דוד נ"י בבריתו של אברהם אבינו.

ר' שמחה בונים ז"ל.

לאחר נישואיהם קבעו את דירתם ברמת בית שמש ג', שם קבע לו ר' שמחה בונים ז"ל מקום של כבוד בין החברים בבית החסידים דחסידי גור "בית מרדכי יוסף", והתבלט בשקידתו הרבה, כשהיה יושב בכל יום שעות רבות ועוסק בתורה בין כותלי בית החסידים.

בל"ג בעומר תשפ"א נסע לבית הוריו בחיפה, ומשם המשיך לאתרא קדישא מירון. זו הייתה הפעם הראשונה בחייו שנסע למירון בל"ג בעומר, וגם האחרונה. האב ר' יעקב לא רצה שייסע. הוא לא מנע מבעדו אבל התקשר לשכנע אותו לרדת מזה, אך היה זה כבר כמה שעות אחרי שנסע.

הערב, לאחר שנה וחצי מהאסון הנורא. אלמנתו התארסה בשעה טובה, אחיו של המנוח ז"ל, ישראל דיסקינד עדכן על הבשורה וכתב: "מזל טוב לגיסתי, אלמנתו של אחי ז"ל, לרגל אירוסיה בשעה טובה ומוצלחת עם חברי לישיבה קטנה מוישי ברוינר (מהמובחרים שבחבורה) יהי רצון שתזכו לחיות יחד בעושר ואושר עד 120, תוך אריכות ימים ושנים".

אלמנה שמחה בונים דיסקינד אסון מירון תשפ"א אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד