כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כתב אישום

אכזריות בלתי נתפסת: כלאו דר רחוב והתעללו

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד חמישה תושבי עכו שחטפו, כלאו והתעללו בדר רחוב - לאחר שסירב לעבוד ללא תמורה

אכזריות בלתי נתפסת: כלאו דר רחוב והתעללו
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ג'אלב אסואד (28), אחמד חטיב (30) גלאל טבראני (31), חאזם נאסר (24) וג'יהאד בדוי (26) תושבי עכו בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה, סחיטה בכוח, כליאת שוא ועוד.

על פי כתב האישום, שהגיש עו״ד ראיד רחאל, המתלונן (55) דר רחוב, אולץ במשך שנה ע"י הנאשמים תוך שימוש באמצעי כוח, כפייה והפחדה, לעבוד ללא תמורה כספית בניקיון אורוות הסוסים בחווה השייכת לחלק מהנאשמים, לעתים קיבל מהם המתלונן סמים בתמורה לעבודתו. בהמשך סירב המתלונן לעבוד אצל הנאשמים, וכתגובה החליט אחד מהם לחטוף את המתלונן בכוח ולכלוא אותו בחווה על מנת לאלץ אותו להמשיך לעבוד בחווה.

אחד הנאשמים הגיע למקום בו נמצא המתלונן אחז בו והכריח אותו ללכת איתו לחוות הסוסים. שם אחד הנאשמים אמר לאחרים "הוא לא רוצה לעבוד אצלנו תשברו לו הרגליים ולא יעבוד אצל אף אחד" והאחרים היכו את המתלונן באגרופים, במעדר, בחפץ שנחזה כאקדח, בטוריה ובבעיטות בכל חלקי גופו.

לאחר מכן, הכניסו הנאשמים ואחר את המתלונן לכלוב, אחד הנאשמים הכניס כלב לתוך הכלוב ונעל את דלת הכלוב. הכלב נשך את המתלונן ברגלו. בשלב מסוים הוציא אחד הנאשמים את הכלב מתוך הכלוב, והותיר את המתלונן כלוא בכלוב. הנאשמים והאחר עזבו את החווה והותירו את המתלונן כלוא בתוך הכלוב כשהוא חבול ומדמם.

למחרת הגיע אחד הנאשמים אל החווה, הוציא את המתלונן מתוך הכלוב, הכה אותו באמצעות מקל של מטאטא בגבו, בראשו ובכל חלקי גופו, ודרש מהמתלונן לנקות את החווה.  בשל פחדו מפני הנאשמים המתלונן ניקה את החווה כפי שנדרש. לאחר שהמתלונן סיים לנקות את החווה פנה אליו אחד הנאשמים ואיים עליו באומרו "זה התשלום שלך וזה מה שיהיה שאתה לא תבוא, זה התשלום". כתוצאה ממעשי הנאשמים וכתוצאה מנשיכת הכלב, נגרמו למתלונן חבלות מדממות בשתי רגליו ובכל חלקי גופו. המתלונן בפחדו מהנאשמים לא פנה לקבלת טיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים.

דר רחוב כתב אישום כליאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד