ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ההטרלה הגדולה

תמיכה חרדית מובהקת: טראמפ לעג למועמד שניסה להדיח אותו

הנשיא לשעבר טראמפ פרסם הודעת תמיכה מזויפת לדן גולדמן, שמתמודד למושב בקונגרס. מועמדת השמאל הקיצוני עוכרת ישראל לקחה את התמיכה ברצינות והשתמשה בה לנגח אותו. המועמד מקבל את תמיכת החרדים כולל קהילות יהודיות גדולות

תמיכה חרדית מובהקת: טראמפ לעג למועמד שניסה להדיח אותו
דן גולדמן צילום: טוויטר

הנשיא טראמפ פרסם בציניות ברשת החברתית שלו Truth Social שזהו "הכבוד הגדול שלו לתמוך" בדן גולדמן עבור מחוז הקונגרס ה-10 בניו יורק, במאמץ לכאורה ללעוג לו. עם זאת, ליין ניו, מועמדת דמוקרטית לייצג את מחוז הקונגרס ה-10 בניו יורק, ואנטישמית מובהקת ותומכת בחרם על ישראל, קנתה את ההטרלה של טראמפ. כשגולשים בטוויטר אתגרו אותה, היא התחפרה בטענה שטראמפ תומך בגולדמן.

טראמפ כתב: "עורך הדין דן גולדמן מתמודד לקונגרס, מחוז 10, וזה הכבוד הגדול שלי לתמוך בו. אני עושה את זה לא בגלל העובדה שהוא עמד בראש ועדת ההדחה (נגד טראמפ) והפסיד, אלא בגלל שהוא היה מכובד, הוגן ואינטליגנטי ביותר. אמנם זה היה הכבוד שלי לנצח אותו ולנצח אותו קשות, אבל לדן גולדמן יש עתיד נפלא. הוא יהיה מאוד טוב לאלה בתוך המפלגה הרפובליקנית, ויעשה הכול כדי לוודא שיש להם סיכוי הוגן לנצח מול הדמוקרטים השמאלנים הרדיקליים, שהוא יודע שהם הורסים את המדינה שלנו. אני רוצה להודות לדן על שנלחם כל כך קשה למען אמריקה, ועל כך שעבד ללא לאות כדי לעצור את 'טראמפ'. לא היה קל לנצח אותי, אבל הניצחון נגדי גרם לי להבין עד כמה אני מוכשר מאוד".

בינתיים, קבוצה של רבנים מלואר איסט סייד מנהטן, פרסמו כי הם תומכים בדן גולדמן לקונגרס. קואליציית רבני הלואר איסט סייד פרסמה מכתב בו נאמר: "אנו קוראים בחום לכל חברי הקהילה שלנו להצביע בפריימריז בקונגרס ביום שלישי הבא, 23 באוגוסט, עבור דן גולדמן".

הקבוצה מורכבת מהרב מאיר פרידמן, הרב ישכר גינסברג, הרב יוסף טוביה הורוביץ, הרב צבי רום והרב שמואל שפיגל. גולדמן קיבל גם אישורים של יותר מעשרים קהילות, ישיבות חסידיות ברובע 10 של ניו יורק, כמו גם מחבר המועצה שמחה אייכנשטיין.

המכתב פירט את המדיניות הספציפית של גולדמן שבה תומכים הרבנים. "אנו מצפים לתמיכה הגורפת של דן גולדמן בישראל, הדמוקרטיה האמיתית היחידה במזרח התיכון. בנוסף, אנו מאמינים שדן גולדמן יעזור לנו לחזק ולאבטח את הקהילה שלנו ואנו בטוחים שהוא יעשה כל שביכולתו כדי להבטיח סיוע לקהילה שלנו".

קונגרס בחירות דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד