י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"זה היה ספונטני"

"הורס משפחות": הסרטון שפרסמה שקד עורר סערה

שקד פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו היא מסייעת לאדם לגרד כרטיס הגרלה. הסרטון גרר גל של תגובות זועמות, ובעקבות כך הוא הוסר. שקד: "זה היה מפגש ספונטני עם אזרח מקסים שביקש על הדרך שאבוא לגרד איתו כרטיס מזל"

"הורס משפחות": הסרטון שפרסמה שקד עורר סערה
חתולה ליד טפסי מפעל הפיס צילום: David Cohen/Flash90

שרת הפנים ויו"ר מפלגת "הרוח הציונית" איילת שקד עוררה היום (חמישי) סערה לאחר שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו היא נראית מסייעת לאדם לגרד כרטיס הגרלה. בסרטון שפרסמה נשמעת שקד אומרת "הלוואי, אמן אני אביא את המזל", ולאחר הגירוד העבירה את סכום הזכייה לידי אותו בחור.

הסרטון של שקד עורר סערה רבתית ברשת ומחוצה לה ורבים טענו כי השרה למעשה מעודדת השתתפות במשחקי מזל שגורמים לאנשים, בעיקר החלשים בחברה, להתמכר ולגמור את כספם בהימורים.

עקיבא נוביק, עיתונאי ומגיש בתאגיד השידור הציבורי, צייץ: "באיזה קטע אילת שקד מקדמת מפעל הימורים? היא באמת לא יודעת כמה עצומים הנזקים של ההימורים האלה? או שבשם הדחקות בקמפיין עושים הכול. איזה ניתוק מפואר".

עוד כתב נוביק על התיעוד של שקד, כי "זאת לא עצירה צדדית לתמונה. אשכרה צוות קמפיין המפלגה יזם סרטון שבו שקד משתתפת בהימורים האלה. הזיה". העיתונאי רועי קייס הוסיף: "פרט שכדאי שתדעי: הימורים הורסים כל יום משפחות בישראל". 

השרה שקד, שהבינה את הבור אליו הכניסה את עצמה, השיבה לדבריו וכתבה: "צודק. הסרטון הוסר. זה היה מפגש ספונטני עם אזרח מקסים שביקש על הדרך שאבוא לגרד איתו כרטיס מזל".

איילת שקד מפלגת הרוח הציונית מפעל הפיס בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד