כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
על כוונת גורמי האכיפה

"ג'וליאני מבועת מהכלא, רוצה למות כאדם חופשי"

רודי ג'וליאני, שהיה ראש עיריית ניו יורק ואחד מהמקורבים ביותר לנשיא לשעבר טראמפ, נמצא כעת על הכוונת של גורמי אכיפת החוק בג'ורג'יה על כך שניסה לבטל את תוצאות הבחירות של המדינה ב-2020. על פי הדיווחים הוא "עצבני" ורק רוצה "למות כאדם חופשי"

"ג'וליאני מבועת מהכלא, רוצה למות כאדם חופשי"
רודי ג'וליאני - עורך דינו של טראמפ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מקורבו של הנשיא לשעבר טראמפ , רודי ג'וליאני, נמצא כעת על הכוונת של חוקרי משטרה בג'ורג'יה בגין לכאורה ניסיונות שלו לבטל את תוצאות הבחירות של המדינה ב-2020. על פי הדיווחים הוא "עצבני" ורק "רוצה למות כאדם חופשי". ג'וליאני טען כי הוא לא יכול לתת עדות בחקירה בג'ורג'יה כי הוא לא בריא פיזית. אבל קן פרידמן, מזכיר העיתונות שלו לשעבר, אומר שהכול משחק.

"הוא יודע איך עובד משרד המשפטים. הוא יודע איך ה-FBI עובד. הוא יודע שמדובר בחקירות מדוקדקות", אמר פרידמן ל-CNN. "אני יודע שהוא עצבני. הוא יכול היה לטוס לג'ורג'יה. אתה יודע, הוא טס לכל העולם. אז זו רק טקטיקה טיפוסית לנסות לדחות את הבלתי נמנע".

"הוא יודע שהוא רקח את התוכנית הזו. הוא יודע שהוא שיקר עבור הלקוח שלו, והוא יודע מה שכולנו יודעים", הוסיף פרידמן. "אני חושב שבשלב זה של חייו, המטרה שלו היא למות אדם חופשי". ג'וליאני הופיע בפני המחוקקים בג'ורג'יה בדצמבר 2020, והציג טענות שווא רבות על הונאת בוחרים כדי להטיל ספק בניצחונו של ביידן בנובמבר 2020 בג'ורג'יה.

אך רודי ג'וליאני לא הצליח להתחמק, הוא הופיע אתמול (רביעי) בפני חבר מושבעים מיוחד שחוקר את המאמצים לבטל את תוצאות הבחירות ב-2020.

ג'וליאני הוא אחד מבעלי בריתו הקרובים ביותר של טראמפ שזומן על ידי חבר המושבעים המיוחד של מחוז פולטון בג'ורג'יה בחקירת המאמצים הכושלים של הנשיא לשעבר וצוותו לבטל את תוצאות הבחירות של 2020.

רודי ג'וליאני דונלד טראמפ ג'ורג'יה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד