י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התאונה הקטלנית בשמגר

שני גלושטיין בת ה-5 שוחררה מביה"ח: "מסירות נפלאה"

הגאון רבי דב גלושטיין, שאיבד את ילדיו ואת אשתו בתאונת האוטובוס הקטלנית בשמגר ביום חמישי האחרון, אמר לצוות בית החולים הדסה: "תודה על הסיוע לבתי. המשיכו לפעול ולסייע תמיד לכל הבא בשערי בית החולים"

שני גלושטיין בת ה-5 שוחררה מביה"ח: "מסירות נפלאה"
דובי גלושטיין לצד בתו לפני שחרורה הביתה צילום: דוברות הדסה

במחלקה לכירורגיית ילדים שבמרכז הרפואי הדסה עין כרם, נפרדו היום (חמישי) הגאון רבי דב גלושטיין ראש כולל 'נחלת משה' באופקים ומשפחתו מצוות האחיות, הרופאות והרופאים. גלושטיין, שאיבד את בנותיו שרה וחנה ואת שושנה רעייתו שהייתה בהריון מתקדם בתאונת האוטובוס הקטלנית בשמגר ביום חמישי, ליווה בהדסה את בתו שני.

"שני בת ה-5 נדרסה על ידי האוטובוס ונלכדה מתחתיו. היא זחלה בכוחותיה למרות שנפגעה ויצאה לבד, ולא הבינה מה קרה והיכן המשפחה שלה. גיבורה אמיתית שלנו", מספרות דודותיה שאינן עוזבות אותה אפילו לרגע.

בשל פגיעה אורתופדית טופלה שני על ידי ד"ר נחום סימנובסקי וד"ר מיכאל זיידמן, צוות מנתחים אורתופדיים מהדסה עין כרם והמרדימים ד"ר מרים ראושנבך, מומחית בהרדמת ילדים וד"ר חטיב בהא אלדין. מומחי האורתופדיה ביצעו פרוצדורה לקיבוע רגלה הפצועה, זאת לאחר התייעצות נרחבת של מומחי האורתופדיה בהדסה.

"תודות רבות למנהלי המחלקות והפרופסורים הרבים שקידמו את פנינו בבואנו לייעוץ ולאחר מכן טיפול, במסירות נפלאה", ביקש הרב גלושטיין לומר עם שחרורה של שני מבית החולים בחזרה אל ביתם באופקים. לצוות המחלקה, רופאי ורופאות הילדים, האחיות וכל הצוות, איש איש שלא ניתן לפרטם כי רבים הם, ברכתנו שימשיכו להועיל ולסייע תמיד לכל הבאים בשערי בית החולים".

משפחת גלושטיין שמגר אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד