י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי שמונה ימים

יוכל לשוב לתפקידו: רמי גרינברג שוחרר למעצר בית

בית המשפט הורה לשחרר את ראש עיריית פתח תקווה למעצר בית, בהסכמת המשטרה | פרקליטו של ראש העיר: "שמחים על כך שבית המשפט לא אסר על גרינברג לעסוק בתפקידו"

יוכל לשוב לתפקידו: רמי גרינברג שוחרר למעצר בית
ראש העיר רמי גרינברג צילום: באדיבות המצלם

אחרי שמונה ימים במעצר, ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג שוחרר היום (חמישי) בתנאים מגבילים. גרינברג, כפי שקבע בית משפט השלום בראשון לציון, ישהה במעצר בית למשך שבוע.  המשטרה הגישה לבית המשפט בקשה לאסור על גרינברג למלא את תפקידו כראש עיריית פתח תקווה למשך 45 ימים, אך בית המשפט דחה את הבקשה - והוא יוכל לשוב לתפקידו עם סיום מעצרו.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי אינו יודע להשיב בוודאות האם קיימות אינדיקציות שבזמן שגרינברג כיהן כראש עירייה, הוא השתמש לרעה בתפקידו. "קשה לנו לשים את האצבע ולומר מתי החקירה תסתיים", אמר נציג המשטרה.

עו"ד עופר ברטל, המייצג את ראש העיר רמי גרינברג מסר לאחר הדיון: "אנחנו שמחים על כך שבית המשפט לא אסר על גרינברג לעסוק בתפקידו למרות בקשת המשטרה לאסור במשך 45 ימים. בית המשפט הוסיף ואמר כי אין חשד לעבירה כלשהי שבוצעה לכאורה בתקופה בה היה ראש עיר".

גרינברג, נזכיר, נעצר יחד עם מנכ"ל העירייה בחשד לעבירות שוחד בחירות. פרט אליהם נעצרו 2 אנשי עסקים. חקירת המשטרה החלה בעקבות חשד כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, בעלי עניין העבירו כספים, בסך מאות אלפי ש"ח, לקמפיין הבחירות של המועמד דאז לראשות העיר ובתמורה לכך, הבטיח להם האחרון, שיפעל לקידום ענייניהם הכלכליים, לאחר היבחרו.

 

 

רמי גרינברג מעצר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד