כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מועצת הרבנות התכנסה לראשונה בנשיאות הגר"ד לאו

ישיבה ראשונה של מועצת הרבנות הראשית בנשיאות הגר"ד לאו התכנסה • על הפרק: המערכת המקוונת לרישום נישואין • ומי נאלץ להחזיר את הרכב ואת האייפון?

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

הבוקר (ד) נערכה ישיבה ראשונה של מועצת הרבנות הראשית, בנוכחות הרבנים הראשיים, הגר"ד לאו - נשיא המועצת, הראשל"צ הגר"י יוסף ורבה הראשי של תל-אביב יפו הרב ישראל מאיר לאו.

במהלך הישיבה חשף סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, את המערכת המקוונת שתאפשר את פתיחת אזורי רישום הנישואין במסגרת המהפכה בשירותי הדת.

"אני רוצה לאחל לרבנים הצלחה. אנו רואים את עצמנו כמי שעומדים לעזר לרבנים. לעניין פתיחת אזורי הרישום לנישואין - בפועל, אוכלוסיות רחבות יכולות כבר היום להירשם בכל מקום, בהוראת הרבנים הראשיים: נישואים בצוהר, יהודי אתיופיה, מתגיירים ועוד.

"היום אזורי הרישום פתוחים ללא בקרה, ואנו נתקן בעז"ה את המציאות הקיימת בעזרת המערכת הממוחשבת. המערכת מוכנה והיא באה לסייע לרשמי הנישואין, כדי למנוע תקלות בבואם של זוגות להירשם לנישואין", סיכם בן דהן.

במקביל, החזירו הרבנים הקודמים, הגר"י מצגר והגר"ש עמאר, את מכשירי האייפון והרכבים שלהם למנהל הרכש הממשלתי - אחרי חודש של הסתגלות. לפני חודש החזירו הרבנים המסיימים את רכביהם, וקיבלו רכב חלופי וללא נהג, וכעת החזירו גם אותם.
מועצת הרבנות הראשית ראשון לציון הגר''ד לאו ישיבה מערכת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד