ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
על סמך "שמועה זדונית"

השר ליברמן חושש ומאשים: כך נתניהו מנסה לחסל אותי פוליטית

האם אביגדור ליברמן לחוץ מאחוז החסימה? הערב הוא מפרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מאשים על סמך 'שמועה זדונית' כהגדרתו את בנימין נתניהו ובעלי ערוץ 14 שפועלים להקים מפלגה שתפנה לקהל דוברי הרוסית כדי לנגוס במפלגתו | ליברמן מציין לסיום, "אין לי שום הוכחה לכך"

השר ליברמן חושש ומאשים: כך נתניהו מנסה לחסל אותי פוליטית
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

עיתונאים ופוליטיקאים שפגשו לאחרונה את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שמו לב שפניו אינן כתמול שלשום, אם עד היום הוא היה זחוח ובטוח בעצמו שישרוד את מערכת הבחירות ויצלח את אחוז החסימה, הפעם הוא כבר לא משיב בביטחון "הכל גן עדן", כי אם "יהיה טוב, יהיה בסדר", משמע הוא מקווה לטוב.

הסיבה לכך היא תחושה שציבור מצביעיו מאוכזב ממנו כשר אוצר שבתקופתו יוקר המחיה הרקיע שחקים ושבר שיאים וכמי שמייצג את מגזר עולי ברית המועצות שלא דאג לצרכיהם מול הרשויות שנלחמות זו בזו כבר חצי שנה - אוקראינה ורוסיה.

ברשומה שפרסם הערב (חמישי) אביגדור ליברמן בדף הפייסבוק שלו, הוא אישש את החשש שמטריד אותו ומקנן במוחו וכתב: "תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד".

ליברמן עם לפיד ובנט.

לדבריו, "תמיד איכשהו רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה. גם הפעם מתרוצצת בקרב דוברי השפה הרוסית ״שמועה זדונית״, לפיה הפעם המשימה הוטלה על משפחת מירילשווילי ובעיקר על יצחק מירילשווילי, שהוא במקרה גם הבעלים של ערוץ 14".

"לפי אותן שמועות", טוען השר ליברמן, "מירילשווילי כבר הספיק לפנות לשורה של דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, וגם לקנות חוות שלמות של בוטים ברחבי העולם. אמנם מדובר בשמועות בלבד, ואין לי שום הוכחה לכך, ולכן אני מקווה שכל אותן ״שמועות זדוניות״ ישארו בגדר שמועות. כמובן במידה ואני טועה אז מראש אני שולח את התנצלותי". כך יו"ר 'ישראל ביתנו'.

ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 ערוץ 14 יצחק מירילשוילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד