כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בליכוד פונים לשב"כ

פגישה חשאית: כך מנסים ברש"פ להכריע את הבחירות בישראל

ראש המודיעין הפלסטיני, מאג'ד פרג', אחד האנשים הקרובים לאבו מאזן, נפגש בשבוע האחרון עם ראשי הרשימה המשותפת וטען שהרשות מודאגת מחזרת נתניהו לשלטון. על פי הדיווח בחדשות 12, פרג' בדק את האפשרות להחזרת רע"מ למשותפת

פגישה חשאית: כך מנסים ברש"פ להכריע את הבחירות בישראל
איימן עודה וסמי אבו שחאדה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי הרשימה המשותפת נפגשו בחשאי עם ראש המודיעין הפלסטיני בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל – כך נחשף בסוף השבוע בחדשות 12.

על פי הדיווח של מוחמד מג'אדלה, ראש המודיעין ברשות הפלסטינית, מאג'ד פרג', פגש את ראשי הרשימה המשותפת בשבוע האחרון פעמיים ברמאללה באופן חשאי ודן איתם בתוצאות הבחירות המסתמנות בישראל.

פרג' הציע לראשי המשותפת לצרף מחדש את רע"ם למשותפת כדי להעלות את אחוז ההצבעה בחברה הערבית ולמנוע מנתניהו 61 מנדטים להקמת ממשלה בראשותו. הוא אף הציע את שירותיו לתיווך עם רע"ם במידת הצורך.

גורם בכיר ברשות הפלסטינית אישר את קיום הפגישה, אך הבהיר: מדובר בפגישות פוליטיות שגורמים ברשות מקיימים כל הזמן עם חברי כנסת ערבים ויהודים כאחד, ללא שום התערבות בבחירות בישראל.

ברשימה המשותפת ביקשו שלא להתייחס לפרסום.

בליכוד מסרו בתגובה: "הפרסום על התערבות אפשרית של הרשות הפלסטינית בבחירות בישראל כדי למנוע מראש הממשלה לשעבר נתניהו להיבחר היא פיגוע מדיני לכל דבר עם היבטים פליליים. הליכוד מתכוון לפנות לשירות הביטחון הכללי ולמשטרת ישראל ולדרוש מהם בדיקה מקיפה על התפתחות חמורה זאת ועל המעורבים בה".

הרשות הפלסטינית הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד