כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בזמן נסיעה בכביש מהיר

מקורבת לפוטין נהרגה מפיצוץ מכוניתה ליד מוסקבה

דריה דוגין, בתו של מקורב לנשיא פוטין, נהרגה לאחר פיצוץ מכוניתה באזור מוסקבה. היא בתו של הפילוסוף ומדען המדינה הרוסי המפורסם אלכסנדר דוגין. לא ברור אם זאת נקמה באבא שלה, או נסיון פגיעה ספציפי בבת, או נסיון פגיעה בשניהם

מקורבת לפוטין נהרגה מפיצוץ מכוניתה ליד מוסקבה
הרכב עולה באש צילום: צילום מסך

פיצוץ עז החריד את הכביש המהיר מוז'איסק באזור מוסקבה במוצאי שבת, מכוניתה של בתו של הפילוסוף ומדען המדינה הרוסי המפורסם אלכסנדר דוגין, התפוצצה ממטען חבלה והיא נהרגה. הבת דריה, נסעה ברכב מסוג טויוטה לנד קרוזר והתנגשה בגדר, דריה שנהגה בג'יפ מתה במקום.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי דריה חזרה מפסטיבל במכונית שבה היה אביה אלכסנדר דוגין גם לנסוע, אך הוא עצמו נסע לבסוף במכונית אחרת. בתו היא פעילה פוליטית ודמות בפני עצמה, אך לא ברור אם זאת נקמה באבא שלה, או נסיון פגיעה ספציפי בבת, או נסיון פגיעה בשניהם, הפיצוץ אירע תוך כדי נסיעה.

לאחר הפיצוץ הצומת נחסמה לחלוטין, פסולת הפיצוץ נגררה מיד מהכביש על ידי צוות חילוץ. בחודש יולי האחרון, בריטניה הציבה את דריה ברשימת האישים עליהם הטלו סנקציותס לאחר שהיא זוהתה עם הקמפיין של רוסיה למידע שגוי בקשר למלחמה באוקראינה.

היא נולדה ב-1992. בשנת 2015 סיימה את לימודי התואר השני בפקולטה לפילוסופיה באוניברסיטת לומונוסוב מוסקבה. היא עבדה עבור התנועה האירופית הבינלאומית פרו רוסיה שייסד אביה חבר קרוב של פוטין.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מוסקבה פיצוץ רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד