כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כהנא חשף בסרטון הפרידה

סיפור הזוי: כשנפתלי בנט התכסה בכבשה מתה

'צוות בנט' פרסם בימים האחרונים סרטון פרידה ממנו עקב פרישתו מהחיים הפוליטיים. בסרטון מספר מתן כהנא מקרה הזוי שבו נפתלי בנט התכסה בכבשה מתה כדי לחטוף תנומה ושילם על כך במחלה ארוכה שריתקה אותו לביתו • צפו

סיפור הזוי: כשנפתלי בנט התכסה בכבשה מתה
נפתלי בנט צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

בחשבונות של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ברשתות החברתיות פורסם בימים האחרונים סרטון פרידה שהכינו עבורו חבריו ואנשי צוותו הקרובים של בנט לאור פרישתו מהחיים הפוליטיים ובהם השותפים הפוליטיים איילת שקד, מתן כהנא ושירלי פינטו, לצד ראש המל"ל איל חולתא וגם נהגו כראש ממשלה. 

בחשבונות נרשם כך: "נפתלי, תודה לך. תחזור מהר כי מחכים לך❤️ אוהבים, צוות בנט, וסליחה שהשתלטנו לך על העמוד, בוס".

האישים המככבים בסרטון מספרים על אישיותו ועל תכונותיו וכו'. הקטע הכי מסקרן ואולי התמוה ביותר בסרטון בן ה-7 דקות ו-22 שניות, הוא סיפורו של שותפו לסיירת מטכ"ל, השר והסגן לשעבר מתן כהנא שסיפר על נפתלי בנט והכבשה המתה שגרמה לו ריתוק למשך ששה שבועות.

וכך מספר כהנא בסרטון: "הוא קצת תתרן. הוא נכנס לאיזו מערה רצה לתפוס תנומה. להפתעתו הרבה היתה שם שמיכת צמר, הוא התכסה בשמיכה ואז כשהוא התעורר אחרי כמה זמן, הוא גילה שהוא מכוסה בכבשה מתה. מה שקרה שהוא חטף עקיצה מאיזו קרציה והוא היה חולה בקדחת המערות במשך שישה שבועות, באנו כל הצוות לבקר אותו בבית שלו". כך כהנא.

רבים ברשתות החברתיות לעגו ותהו האם זה מה שצריך לספר בסרטון פרידה והאם זה מעיד על אופן קבלת ההחלטות של האיש נפתלי בנט, שגם אם הוא תתרן (אובדן חוש הריח חלקית או מלאה) לא זיהה ולא הבחין בין כובד משקלה של כבשה מתה לבין שמיכה כבדה ככל שתהיה.

שמיכה נפתלי בנט מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד