ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אסונות במגזר

האם יש דרך לשמור על הילדים בבין הזמנים? כך השיב הגר"ח

האסונות של ימי בין הזמנים מרעידים את הלבבות ולא משאירים אותנו אדישים • הורים חוששים ותוהים עד כמה נכון לסגור את הילדים כדי להימנע מסכנה • מה השיב מרן שר התורה זצ"ל כשנשאל על כך?

האם יש דרך לשמור על הילדים בבין הזמנים? כך השיב הגר"ח
הגר"ח קנייבסקי זצ"ל צילום: Yaakov Naumi/Flash90

מדי שנה זה חוזר על עצמו, כשמגיעים ימי בין הזמנים, מגיע איתם גם החשש מפני גל נוסף של אסונות רחמנא ליצלן.

השנה לקינו בכפל כפליים, התאונה הקשה ברחוב שמגר בירושלים בה נהרגו הגב' שושנה גלושטיין ושתי בנותיה שרה וחני, הפיגוע בהר ציון שבו נפצעו יהודים חרדיים באורח קשה ל"ע, מקרי טביעה בנתניה ובטבריה, אשה צעירה שנפצעה באורח קשה מאוד מרכיבה על קורקינט ועוד ועוד.

הקליקו כאן כדי כאן כדי לזכות בברכתו של מרן שר התורה זצ"ל, ובשיירי הערבה החבוטה>>>

כל טרגדיה כזאת, מעצימה את החשש, את הפחד, וגורמת לכולנו לחשוב פעמיים לפני שאנחנו נותנים לילדים שלנו לצאת לטיול או לפעילות בקייטנה או בקעמפ של הישיבה.

אבל כמה אפשר לסגור את הילדים בבית? הם חייבים לצאת ולשאוף קצף חופש לריאותיהם. אי אפשר לחנוק אותם ולמנוע מהם להשתובב ולשמוח בשמחת הנעורים.

מרן שר התורה רשכבה"ג רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, נשאל על כך לפני שנים אחדות, והתבקש לחוות את דעתו, דעת תורה, כיצד אפשר לשמור על הילדים בשמירה מעולה, גם בימי בין הזמנים.

רבינו הגר"ח כתב אז מכתב בכתב ידו, בו בירך את התורמים ל'קרן וישמרך' שיזכו לשמירה עילאה בימי בין הזמנים.

השנה נוספת ל'קרן וישמרך' גם אופציה של 'תוספת שמירה', במסגרתה יכולים התורמים סכום של 100 שקלים בכל יום ימי בין הזמנים, לזכות לשמירה מעולה על ילדיהם ובני משפחתם, ולקבל לידיהם חלק מהערבה החבוטה שחבט רבינו שר התורה זצ"ל, בהושענא רבא האחרון לחייו.

הצדקה הקדושה לקופת העיר, יחד עם המילים הקדושות של מרן זצוק״ל שבירך את התורמים בשמירה עליאה, והעלה של ערבה הקדושה אשר חבט מרן כמנהג שתיקנו הנביאים הקדושים - יעמדו לזכות התורמים ובני ביתם, לשמור עליהם ולהצילם מכל צרה.

בנוסף, מידי יום בימי בין הזמנים יעלה שליח מבני משפחתו או מתלמידיו של מרן זצוק"ל על ציונו הק', ויזכיר כל שם ושם משמותם בפרטות לשמירה עילאה.

הקליקו כאן כדי כאן כדי לזכות בברכתו של מרן שר התורה זצ"ל, ובשיירי הערבה החבוטה>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד