י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פריצה בעיריית בני-ברק • השלל: 130 אלף שקל

אלמונים פרצו למבנה עיריית בני ברק, ויצאו עם כספת הענק של מחלקת הגביה • בכספת אוחסנו המחאות ומזומנים בערך כולל של לפחות 130 אלף שקל • המשטרה חוקרת

פריצה בעיריית בני-ברק • השלל: 130 אלף שקל

הלילה (חמישי) פרצו אלמונים למבנה עיריית בני ברק, וגנבו כספת גדולה שהכילה סכומים של כסף מזומן והמחאות ש'קים.

האלמונים שפרצו לבניין העירייה, נכנסו לקומה הראשונה, שם נמצאת מחלקת הגבייה. במחלקה ישנה כספת גדולה מאוד, שם מאחסנים את הכספים המועברים למחלקה עד להפקדתן בחשבונות הבנק או העברה לגורמים השונים בעירייה.

הפריצה לבניין הערייה נעשתה עם ציוד פריצה כבד, פריצת הדלת וגניבת הכספת.

חוקרי משטרת רמת גן הגיעו למקום, ונפתחה חקירה לאיתור הפורצים והכספת. עד כה לא אותרו חשודים.

מהעירייה נמסר: "כספת, ובה מזומן והמחאות בסכום כולל של כ-130,000 שקלים חדשים, נעקרה ממקומה בקופת עיריית בני ברק והוצאה אל מחוץ לבניין. הסכומים שנגנבו מבוטחים,

מחקירה ומצילומים במצלמות העירוניות של ביצוע הגניבה מתברר, כי שלושה צעירים, שלפי סימנים שונים הגיעו מחוץ לעיר, ביום חמישי בשעה 2:40 לפנות בוקר למבנה המרכזי של העירייה שברחוב ירושלים.

במצלמות המוצבות בכניסה לבניין ובתוכו פנימה, שהינם חלק ממערך מצלמות האבטחה שבבניין, התגלה כי הצעירים הגיעו לכניסה צדדית, מכיוון רחוב דוד המלך, ובידם מכשירי פריצה משוכללים.

במשך כשעתיים עסקו השלושה בעקירת הכספת הקבועה בקיר, באמצעות מוטות ומכשור כבד, ולאחר הפריצה יצאו לרחוב ירושלים כשהכספת מכוסה בבד, כדי שעוברי-אורח לא יעלו חשד כלפיהם, מה גם שהם לבושים ומתחזים כצעירים חרדיים.

אברהם רובינשטיין, ראש העירייה זימן למקום מומחים מהשורה הראשונה לטיפול במקרים מסוג זה, כדי לגבש אמצעי אבטחה משוכללים עוד יותר, ולצורך זה גם נפגש במשרדו עם צוות עירוני בכיר, בתיאום עם אנשי משטרה, שסקרו במשך שעה ארוכה את סרטי הצילום של הפריצה, ובתיאום עם המומחים לאבטחה, גובשו דרכים נוספות לטיפול בנושא זה".
כספת פריצה משטרה עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד