ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סוגים של אטרקציות בצפון שאסור לכם לפספס

תוהים אילו פעילויות ואטרקציות תוכלו למצוא באזור? נשמח לספר לכם על כמה מהם שפשוט אסור לכם לפספס!

סוגים של אטרקציות בצפון שאסור לכם לפספס
אטרקציות בצפון צילום: FREEPIK

החלטתם להגיע בקרוב לצפון הפסטורלי כדי להעביר חופשה משפחתית מהנה של כמה ימים? אם כך כדאי שתנצלו את מזג האוויר היפה שבחוץ כדי לטייל בכמה שיותר מקומות, לראות ולגלות כמה שיותר דברים חדשים וליהנות משלל אטרקציות כיפיות שמחכות לכם באזור הצפון.

תוהים אילו פעילויות ואטרקציות תוכלו למצוא באזור? נשמח לספר לכם על כמה מהם שפשוט אסור לכם לפספס!

טיולי ג'יפים חווייתיים

ביקור בצפון מחייב מכל אחד ואחת סיור מהנה ומרגיע בחיק הטבע המרווח והירוק שקיים באזור, כאשר אחת הדרכים לחוות את הטבע הגדול בצפון היא באמצעות טיולי שטח מהנים וסוחפים. במקום ללכת בין מסלולי טיול ונחלים, תוכלו לעשות לא מעט מסלולי טיול באמצעות רכב שטח ייעודי ובטוח שיעצים את החוויה המרגשת של הטבע הפתוח.

טיולי הג'יפים נעשים בתוך רכבי שטח גבוהים שעוברים בקלות כל דרך ומהמורות, כשבדרך כלל נלווה לטיול מדריך ונהג מוסמך שיידע לקחת אתכם לכל הפינות והאזורים שהכי שווה לבקר בהם. מדובר על טיול חווייתי ומהנה שיכול להתאים למבוגרים וגם ילדים, כיוון שבג'יפ אפשר לשים כסאות בטיחות עבור ילדים קטנים.

קטיף עצמי בשטחים חקלאיים

הצפון טובל ירוק וגם שטחים חקלאיים רבים, בהם אפשר למצוא כמה חוות חקלאיות פרטיות שמציעות למטיילים ומבקרים את האפשרות לקטוף בעצמם פירות, ירקות, צמחים ופרחים היישר מהשיח/עץ וגם לקחת אותם לביתם. מדובר על אטרקציה כיפית ומהנה למשפחות וילדים, שייהנו במיוחד מקטיף עצמי של פירות וירקות טעימים שהם גם יכולים לאכול במקום כיוון שהגידולים מרוססים בחומרים אורגניים בלבד.

ניתן למצוא משקים חקלאיים שמציעים למבקרים שלל פעילויות במקום נוסף לקטיף העצמי כמו התבוננות בחיות משק, האכלה שלהן, פינות יצירה, הכנת פיתות או מיצים טריים, רכיבה על סוסים/חמורים ועוד שלל פעילויות אחרות.

פינות חי וליטוף

ילדים ומשפחות שאוהבים חוויות ופעילויות בטבע, ייהנו בוודאי מפעילות חווייתית שהיא גם לימודית המציעה סיורים וביקורים בפינות חי עם חיות מתוקות וידידותיות. פינות חי שפתוחות למבקרים יציעו בדרך כלל צפייה, ליטוף וגם האכלה של חיות משחק וחיות אחרות כמו פרות, כבשים, עיזים, סוסים, חמורים, ארנבים, שקרנים, תרנגולות , צבים וכו'.

גם במקומות כאלו יוצעו למבקרים שלל פעילויות ואטרקציות נוספות בקונספט של המתחם החקלאי כמו נסיעה על טרקטור, פינות יצירה, רכיבה על חמורים ועוד אפשרויות רבות אחרות.

ביקור באתרי מורשת ואתרים היסטוריים

באזורים שונים בצפון נמצאים לא מעט מקומות ואתרים מיוחדים שיש מאחוריהם סיפור היסטורי מרתק, אליהם אפשר להגיע במהלך טיול רגלי או נסיעה מיוחדת למקום רק כדי לחוות ולהתרשם באופן מוחשי מהאתר. בין האתרים ההיסטוריים שכדאי לבקר בהם בצפון נמצאים כפר נחום, תל דן, המצודה בעכו, גן לאומי כוכב הירדן ועוד המון מקומות מיוחדים אחרים.

כיצד למצוא אטרקציות מומלצות נוספות באזור הצפון?

ריכזנו כאן רק חלק מהאטרקציות והמקומות ששווה לבקר בהם במהלך טיול וחופשה בצפון, וכדי שתוכלו למצוא עוד אפשרויות לפעילויות ואטרקציות מומלצות כדאי לבקר באתר קרמל בכתובת https://www.karamel.co.il/

 - בו תוכלו למצוא לפחות מאה (!) אטרקציות באזור הצפון.

אטרקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד