כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בנמל הגדול במדינה

השוטרים תפסו למעלה מ-3 טון קוקאין בקופסאות בננות

הרשויות באקוודור תפסו כ-3.5 טון קוקאין המיועדים לבריטניה ולהולנד מוסתרים בארגזי בננות. גואיאקיל, הנמל הגדול ביותר באקוודור, הפך יותר ויותר למרכז של סוחרי סמים, מה שגרם למשטרה להגביר את הבדיקות לאיתור סמים במכולות מטען

השוטרים תפסו למעלה מ-3 טון קוקאין בקופסאות בננות
הקוקאין בארגזי הבננות צילום: משטרת אקוודור

המשטרה באקוודור תפסה כ-3.5 טון קוקאין שהיו מיועדים להישלח לבריטניה ולהולנד, כך מסרה המשטרה בשבת. גואיאקיל, הוא הנמל הגדול ביותר באקוודור, והפך למרכז של סוחרי סמים, מה שגרם למשטרה להגביר את הבדיקות לאיתור סמים במכולות מטען.

המשטרה תפסה את הסמים בשתי מכולות בננה במקומות נפרדים. משלוח אחד הכיל סך של 2,300 חבילות קוקאין - כל חבילה בשווי קילו - בכ-92 קופסאות. המשטרה יירטה את המכולה כשהיא התקרבה לעיר הנמל. המשלוח השני נתפס באותו אזור הכיל 1,218 חבילות קוקאין, ממולאות ב-87 קופסאות בננה.

אחת מהמכולות נועדה הפעם לבריטניה, בעוד שהשנייה נועדה לרוטרדם בהולנד, כך מסרה המשטרה. שני בני אדם נעצרו בקשר למכולות, המשלוח האחרונה מגיע יום לאחר שמשטרת אקוודור אמרה שהיא תפסה קוקאין - מוסתר ב-4,800 פחיות טונה - בדירה במאנטה, עיר נמל בחוף המרכזי של המדינה. נשיא אל סלבדור השכנה, נאיב בוקלה, אמר לאחרונה כי הרשויות בארצו יירטו משלוח של 2.2 טון קוקאין באוקיינוס ​​השקט.

בננות קוקאין הברחת קוקאין אקוודור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד