כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
'פיצוץ אחרי פיצוץ'

שריפה ענקית כילתה מתחם ענק של סירות מבנים ומכוניות

שריפה ענקית במרינה של מסצ'וסטס כילתה סירות, מבנים וכלי רכב, והפכה את המקום למאכולת אש אדירה. האש יצרה עשן שחור וסמיך שנקלט על ידי מכ"ם מזג אוויר. מעל 100 כבאים מרחבי האזור הגיעו לשריפה, כולל מרוד איילנד, כ-50 קילומטרים משם

שריפה ענקית כילתה מתחם ענק של סירות מבנים ומכוניות
השריפה הענקית צילום: צילום מסך

שריפה ענקית כילתה מתחם סירות, מבנים, מכוניות. בסרטון אווירי שצולם על ידי ערוץ הטלוויזיה WCVB-TV נראה חלק גדול ממחסן הסירות במסצ'וסטס נבלע בלהבות, כשהאש מתפשטת לבניינים וסירות ביבשה. ניתן לראות ספינת כיבוי מגיעה עד לרציף ומנסה להתקרב ככל האפשר כשהיא מתיזה סילון מים על אחת מסירות המפרש הבוערות.

"סירה עלתה באש באחת הסככות, והיא נשרפה מאוד מאוד מהר", אמר טים פרייס, מכונאי במספנה. "הכול עלה באש, אני חושב שאיבדנו הכול". פרייס אמר כי הוא מכיר אדם אחד שנפצע, אך לא פירט מעבר לכך. סיבת השריפה בחקירה, מעל 100 כבאים מרחבי האזור הגיעו לשריפה, כולל מרוד איילנד, כ-50 קילומטרים משם.

תנאי בצורת ורוחות חזקות ביום שישי באזור הביאו את מחלקת מזג האוויר הלאומית להוציא אזהרה על סיכון מוגבר לשריפה. השריפה במרינה שלחה עשן שחור צפוף מעל דרום מזרח מסצ'וסטס שניתן היה לראות לאורך קילומטרים. שירות מזג האוויר פרסם שהרדאר שלו זיהה את העשן מרוב שהיה שחור ובכמות גדולה.

באתר האינטרנט של מטה הסירות נאמר שזוהי מרינה בבעלות משפחתית מאז 1962, המשרתת בעיקר שייטים בזמנים של פנאי, ויש לה יכולת לאחסן עד 150 כלי שיט במהלך הקיץ שאינם בשימוש או עומדים למכירה.

שריפה עשן מרינה מדינת מסצ'וסטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד