כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ללא רקע קודם

הביקוש בשיאו: כך תהפכו לבעלי המקצוע הכי נחשק בעולם הדיגיטל

הביקוש לבוני אתרים ומקימי אפליקציות ודפי נחיתה נמצא בשיאו, בפרט במגזר החרדי שהחל בתקופת הקורונה לנהור בהמוניו לעולם הדיגיטל • קורס ייחודי מטעם בית הספר digilabs יקנה לכם את מיטב הכלים והכישורים ליצור את הנכס הדיגיטלי של לקוחותיכם ברמה המקצועית ביותר ולהפוך לבעלי מקצוע נחשק ביותר, ללא ניסיון ורקע קודמים, גם דרך עבודה מהבית

הביקוש בשיאו: כך תהפכו לבעלי המקצוע הכי נחשק בעולם הדיגיטל
פלטפורמות דיגיטליות צילום: unsplash

בניית אתרים והקמת חנויות וירטואליות הפכו זה מכבר לתחום הכי חם בעולם הדיגיטל. מה שבעבר היה נחלת מפתחים ומומחי הייטק בלבד, הפך לנגיש ופשוט יותר, בזכות תוכנות חכמות ופשוטות ללמידה. כיום אין צורך בלמידה סיזיפית של קודים שונים ושפות תכנות מורכבות. באמצעות וורדפס - פלטפורמת בנית האתרים הנפוצה ביותר בעולם, ניתן להקים אתרים מדהימים, דפי נחיתה ממירים, אפליקציות מתקדמות וחנויות וירטואליות מעוצבות ומניעות לפעולה ולהטביע בהם חותם שיווקי אישי על פי רצון הלקוחות.

בוני אתרים ומפתחי וורדפס הם מוצר מבוקש מאוד בשוק העולמי, מכורח המציאות העכשווית בה כולם חייבים שיהיה להם אתר אינטרנט טוב ואיכותי.

הביקוש הגדול בא לידי ביטוי גם מבחינת מספרים. הנתונים מלמדים כי שרתי וורדפס משמשים למעלה מ-30 מיליון אתרים ברחבי העולם! ומהווים 64 אחוז מהאתרים באינטרנט שהינם מבוססי וורדפרס. 


הביקוש בשיאו

גם בסוגיית שכר העבודה ניתן לראות כי הביקוש למפתחי web זינק בתקופה האחרונה בעשרה אחוזים מה שמשפיע באופן ישיר על גובה השכר, שנע בשנה הראשונה בין 14-16 אלף לחודש ומגיע עד ל-28 אלף עם צבירת ותק בתחום.

הענף המדובר, חולש כמעט על כל התחומים בעולם הצרכנות. כיום, כמעט כל עסק המכבד את עצמו ואת לקוחותיו, בונה אפליקציה/חנות וירטואלית, המנגישה את המוצרים והשירותים אותם מעניק ובכך הופכים את חווית הלקוח למקיפה יותר וכן לפשוטה יותר.

גם בציבור החרדי, השכילו חברות רבות להבין את חשיבותם של הנכסים הדיגיטליים, בפרט בתקופת הקורונה, שהעירה גם את אחרוני הסקפטיים במגזר והזכירה לכולם כי העולם העתידני נמצא בדיגיטל ומי שלא הצטרף בזמן, עלול לפספס את הרכבת. חנויות וירטואליות רבות של המותגים החרדיים המוכרים ביותר, הוקמו בזו אחר זו ומהווים כיום נדבך מכירתי חשוב ביותר עבורם.

מעבר לנוחות ונגישות, המסחר האלקטרוני מעניק גם אווירה וחווית קנייה, בהן טמונים הסודות המקצועיים של מקימי החנויות הווירטואליות.

הבשורה המשמחת היא כי אתם יכולים להפוך לכאלו!

בקורס ייחודי וראשון מסוגו בארץ, אשר יצרו בבית הספר המתקדם להייטק ודיגיטל - digilabs, תלמדו את רזי המקצוע מאת המומחים ביותר בתחום, כאשר תוך תקופה קצרה תקבלו את ההכשרה המתאימה להפוך לבוני אתרים ומקימי אפליקציות ודפי נחיתה ברמה המקצועית ביותר הקיימת כיום בשוק.

הקורס בנוי ממספר שלבים המרכיבים מסלול מקיף ומקצועי עם ידע מעמיק בבניית פלטפורמות שיווקיות דיגיטליות. לרבות - היכרות עם השרתים השונים ועבודה עם אחסון וגיבוי, יסודות עיצוב אתרים ופסיכולוגיית העיצוב, הקמת דפי נחיתה ואתרי תדמית, יצירת חנויות וירטואליות וחנויות למתקדמים באמצעות ווקומרס. כמו כן תלמדו אפקטים מתקדמים באלמנטור ויצירת תבנית וורדפס מאפס וכן שימוש ב-HTML/CSS. 

כך תזכו להכשרה במקצוע מבוקש ביותר, תוך חודשים ספורים! יש לציין כי המקצוע מאפשר גם לעבוד מהבית. כך שמדובר במשרה חלומית, עם תנאי שכר מעולים וגמישות מרבית.

מדובר במשבצת קריטית עבור כל משרד דיגיטל המעוניין להוביל מהלכים ופרוייקטים רציניים ועל כן משמעות המקצוע חשובה ביותר עבור כל הרכב משרד מנצח. זאת הסיבה בין היתר בגללה הביקוש למשרה נמצא בשיאו.

השאירו פרטים ותלמדו גם אתם ליצור נכסים דיגיטליים>>>

קידום אתרים פלטפורמת דיגיטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!