כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חברה במשבר

"סנפרוסט" בצרות: לא רק עכבר ונחש, בעל חיים נוסף נמצא במוצר

צרכנית פנתה לחברה אחרי שגילתה חילזון באריזת אפונה קפואה | האם מדובר בשורת מקרים שלא טופלו כראוי? אחד הצרכנים: "בחודש אוגוסט לפני שנה מצאתי חתיכה של כפפת לטקס באחד ממוצרי החברה" 

"סנפרוסט" בצרות: לא רק עכבר ונחש, בעל חיים נוסף נמצא במוצר
חלק נחש שנמצא בשקית צילום: באדיבות המצלם

לא רק עכבר ונחש, הצרות של חברת "סנפרוסט" מגיעות בצרורות: זה החל עם פרסום על חצי עכבר שהתגלה לפני כשבועיים בתוך שקית שעועית ירוקה של סנפרוסט, זאת בנוסף להודעת החברה על ריקול של שעועית ירוקה חתוכה קפואה, זאת לאחר שהסתירה מהצרכנים על מקרה (שארע בשלישי האחרון) שבו נמצא חלק מנחש בתוך מוצר של החברה, מה שעורר את החשד לשורת ליקויים שאינה מקרית.

לקוחה ששוחחה עם ynet' סיפרה כי גם היא מצאה בעבר ממצאים זרים בתוך מוצרי המזון הקפואים. נוגה פתאל, שגרה באריאל, פנתה לסנפרוסט דרך הפייסבוק, אחרי שגילתה שבלול באריזת אפונה קפואה 800 גרם. "היה לי חילזון במוצר. פניתי לסנפרוסט ואז התקשרו אליי ופיצו אותי בחבילת אפונה".

לטענתה, בחברה לא ביקשו ממנה למסור את המוצר לידי החברה, אלא "רק להקריא איזה מספר שרשום על החבילה ותאריך תפוגה. לא לקחו ממני את השקית. לא ביקשו גם".

מסתבר שנוגה אינה הצרכנית היחידה, דפנה פיקלר, לקוחה ששוחחה עם N12 סיפרה אף היא על ממצאים זרים שמצאה בשקיות של החברה, לדבריה: "מצאתי אותו כבר בתוך הסיר, אחרי ששפכתי את האפונה פנימה. פניתי לסנפרוסט והם שלחו לי פיצוי. אחרי מה שקרה לי החלטנו לא לקנות מהם יותר". היא מוסיפה כי "אם רק לנו זה קרה פעמיים, אני בטוחה שיש עוד הרבה שזה קרה גם להם ואנחנו פשוט לא יודעים".

זה לא המקרה היחיד שבו דפנה נתקלה בליקוי תברואתי בחברת סנפרוסט. "בחודש אוגוסט לפני שנה מצאתי חתיכה של כפפת לטקס בחבילת 'חגיגה ירוקה' של החברה", היא מספרת. "כתבתי תלונה והם שלחו פיצוי, אבל לא עשו שום ריקול. לפני שלושה חודשים מצאתי שבלול בחבילת אפונה של החברה".

יש לציין כי שעועית היא אחד המוצרים הנמכרים ביותר בירקות מוקפאים, לצד אפונה ותירס, ומותג סנפרוסט נחשב לפופולרי בקטגוריה למרות מחירו הגבוה. 

מחברת סנפרוסט נמסר בתגובה: "סנפרוסט רואה חשיבות עליונה בבטיחות המוצר ומשקיעה רבות הן בתהליכי הייצור והן בתהליכי הבקרה. לאור המקרה האחרון החליטה החברה לעצור בשבוע הקרוב את שיווק כל מוצרי השעועית שטרם יצאו לשיווק ולבצע מיון מחדש של כל האריזות".

"במקביל החברה מבצעת בחינת כל תהליכי הבקרה הקיימים בקו השעועית במפעל, הכוללים מיון ובקרה אלקטרונית וכן תהליכי מיון ובקרה ידניים, תוך הבאת מומחה חיצוני מחו"ל בתחום אבטחת האיכות שילווה אותה בתהליך".

 

סנפרוסט ריקול שעועית ירוקה נחש עכבר ירקות קפואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד