כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
כתב אישום

בסולם ואבן: החשודים לא אהבו את הדו"ח ותקפו את הפקח

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה השבוע כתב אישום ובקשת מעצר נגד תושבי מזרח ירושלים בגין תקיפת פקח מעיריית ת"א| אחד החשודים זרק על הפקח אבן ופגע בו. עובד נוסף שהיה במקום, תקף אף הוא את הפקח וזרק על גבו סולם

בסולם ואבן: החשודים לא אהבו את הדו"ח ותקפו את הפקח
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

המשטרה פתחה לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת תלונה בגין תקיפת פקח מטעם עיריית ת"א במהלך עבודתו. מהתלונה עולה כי הפקח הבחין ברכב אשר חונה בחניית נכים שלא כחוק ברח' ויצמן בת"א והחל לרשום דו"ח. אחד העובדים בסמוך למקום הבחין בו ואמר לפקח כי מותר להחנות במקום אך הפקח הסביר שאסור ועזב את המקום.

בחלוף זמן, הפקח שב למקום והבחין כי הרכב עדיין חונה בחניית נכים והחל ברישום הדו"ח, אז ניגש אליו החשוד, גידף אותו ושפך עליו כוס קפה ובהמשך זרק על הפקח אבן ופגע בו. עובד נוסף שהיה במקום, תקף אף הוא את הפקח וזרק על גבו סולם וצעק "שיחפש אותו וירצח אותו".

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לפקח חבלות והוא נזקק לטיפול רפואי.

שוטרי תחנת לב ת"א עצרו את החשודים (18, 25 מזרח ירושלים) והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והשבוע הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של תקיפה בצוותא של עובד ציבור ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

דוח תקיפה פקח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד