י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"קרעו שערי שמים"

תפילות וזעקות סמוך לחדרו של נשיא המועצת: "שעות קריטיות"

מוסיף להיות קשה מאוד ולא יציב מצבו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שמאושפז במחלקת טיפול נמרץ. בני ביתו ומקורביו מתפללים כל העת בבכיות סמוך לחדרו בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הגאון רבי יעקב כהן: "אנו רחוקים מלהגיע להצלחת הטיפול"

תפילות וזעקות סמוך לחדרו של נשיא המועצת: "שעות קריטיות"
התפילות סמוך לחדרו של הרב צילום: ערוץ 2000

מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן, שמאושפז גם בשעה זו (ראשון) במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי 'הדסה עין כרם'. בשעות האחרונות נודע על החמרה נוספת במצבו ובני משפחתו נקראו לחדרו בבית החולים.

כל העת נאמרים תפילות סמוך לחדר בו מאושפז הרב בבית החולים; גם יו"ר ש"ס אריה דרעי נמצא סמוך לחדרו של ומתפלל בבכיות יחד עם אנשי ביתו.

הגאון רבי יעקב כהן, בנו של מרן חכם חיים שלום כהן, שידר דאגה רבה בריאיון לרדיו 'קול חי': "אנחנו רחוקים מלהגיע להצלחת הטיפול", הוא אומר, "אלה שעות קריטיות שאין לעם ישראל משהו אחר לעשות, מלבד תפילה. אני מתחנן לכולם: תקרעו שערי שמים. מרן הוא אבא שהתפלל על כולם, כעת כולם מתפללים עליו".

במהלך הלילה הורדם נשיא מועצת החכמים לצורך טיפול מיוחד שעובר היום ואמור להימשך עד למחר, במטרה לשפר ולייצב את מצבו.

בכל בתי הכנסת ברחבי הארץ נושאים לרפואתו של ראש הישיבה בן ה-91, שמאושפז מאז יום שני שעבר, וכעת מצבו מוגדר קריטי.

אחד מבאי ביתו ששהה סמוך למיטת חוליו סיפר מוקדם יותר היום ל'בחדרי חרדים': "מדובר בשעות קריטיות וגורליות, איך אפשר לראות ספר תורה במצב כזה, צריכים להרעיד את השמים בתפילות לרפואתו, שיחדש כשחר נעוריו".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' נוסף היום (ראשון) שם לשמו של ראש הישיבה כסגולה לרפואה. במעמד מצומצם שנערך לפני הצהריים בירושלים בבית גיסו הגאון רבי שלמה בן שמעון גאב"ד בד"ץ 'נווה ציון', יחד עם מניין תלמידי חכמים, התקיים מעמד הוספת השם כסגולה לרפואה והוסיפו לו את השם 'חיים' ומעכשיו שמו לתפילה יהיה חיים שלום בן תופחא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

חכם שלום כהן הדסה עין כרם תפילות רבים תפילות לרפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד