כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מדאיג ומטריד

לא רק סנפרוסט: חלקי נחש נמצאו במוצר של חברה נוספת

בשקית שעועית ירוקה קפואה של חברת פרי הגליל נמצאו חלקי נחש | בחברה לא עדכנו את משרד הבריאות | מפרי הגליל נמסר בתגובה: "מדובר בממצא שהתגלה לפני כחודשיים. מאז ועד היום לא התקבלה במפעל כל תלונה רשמית בעניין"

לא רק סנפרוסט: חלקי נחש נמצאו במוצר של חברה נוספת
שעועית במפעל פרי הגליל. אילוסטרציה צילום: Ancho Gosh/Flash90

לא רק סנפרוסט: בשקית שעועית ירוקה קפואה של חברת פרי הגליל נמצאו חלקי נחש. "בחדשות 12" פורסם כי לקוחה התלוננה לחברה על הממצא, אך היה לה רק את התמונה לשלוח מאחר והיא התלוננה בדיעבד. בחברה לא עדכנו את משרד הבריאות באירוע, שהתרחש בסמיכות למקרה בסנפרוסט.

כאמור, המקרה ארע בסמיכות למקרה בסנפרוסט, כאשר הוגשה תלונה על מציאת חלקי נחש גם במוצר שעועית ירוקה קפואה של חברת פרי הגליל. הלקוחה דיברה עם החברה והוסיפה שהיא רכשה שעועית ירוקה שלמה מוקפאת ולטענתה מצאה את חלקי הנחש במוצר.

הלקוחה שוחחה עם מנכ"ל החברה, ומכיוון שהתלוננה רק בדיעבד – לא היה לה את המוצר עצמו לשלוח והיא נאלצה לשלוח רק את התמונה. ע"פ הפרסום של חברת החדשות, בחברת פרי הגליל לא עדכנו את משרד הבריאות.

מחברת פרי הגליל נמסר בתגובה לפרסום של "חדשות 12": "מדובר בממצא שהתגלה לפני כחודשיים. מאז ועד היום לא התקבלה במפעל כל תלונה רשמית בעניין, וגם לא נמסר לידנו כל ממצא. אף על פי כן ביצענו במפעל את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שלא נפל ליקוי או פגם בתהליך הייצור ובקרת האיכות הקפדניים הקיימים במפעל. מאז ועד היום לא התקבלה כל תלונה בשירות לקוחות בנושא דומה. מכאן שככל ואכן התגלה גוף זר במוצר שלנו, מה שעד היום אין לכך כל הוכחה, מדובר בממצא יחיד ולא מעבר לכך".

 

 

 

פרי הגליל נחש שעועית ירוקה סנפרוסט משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד