י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דגל התורה בחיפה: נתמודד לבד, בלי אגו"י

אגו"י מסרבת להעניק ל'דגל' את המקום הראשון ברשימה משותפת • ש"ס מאיימת לרוץ עם אגו"י בגלל תמיכת 'דגל' בשרוליק פרוש באלעד • דגל: "פנינו לשלום, אבל נתמודד לבד"

משה גפני. צילום: פלאש90
משה גפני. צילום: פלאש90

היום (ה') בצהרים התקיימה פגישה בה נכחו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ונציג דגל התורה בחיפה, מיכאל אלפר, לצד גורמים נוספים בתנועה.

על הפרק דרישתה הנחרצת של אגודת ישראל, ובעיקר של נציג הסיעה המרכזית בחיפה, פסח מורגנשטרן, שלא להעניק ל'דגל' את המקום הראשון ברשימה. זאת למרות שאלפר ויתר על זכותו לקבל את המקום הראשון בקדנציה הקודמת.

טענת אגו"י היא, כי מאז הבחירות האחרונות ועד היום הגיעו משפחות חסידיות רבות להתגורר בחיפה. דגל טוענת, לעומת זאת, כי מאות משפחות ליטאיות הגיעו אף הן להתגורר בשכונות הדר ונוה שאנן.

במקביל, כפי שדיווחנו השבוע, בש"ס מאיימים כי ירוצו יחד עם אגודת ישראל בחיפה, בתמורה למקום ראשון לנציג ש"ס, וזאת בשל תמיכתה של 'דגל' במועמדותו של שרוליק פרוש לראשות העיר אלעד מול מועמד תנועת ש"ס.

בעקבות כך החליטו ב'דגל' להתמודד לבד, אלא אם כן תחזור בה אגודת ישראל מהתעקשותה. "פנינו לשלום", אומר בכיר ב'דגל', "אבל אם אגודה מתעקשת לנשל אותנו מהמקום הראשון המגיע לנו, ואם ממילא סגרה על ריצה משותפת עם ש"ס - אין שום סיבה לפיה לא נממש את כוחנו בכוחות עצמנו".
דגל התורה חיפה בחירות מקומיות ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד