כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אף פעם לא ראיתי דבר כזה"

צפו: המתנדב פצח בשירה תוך כדי הטיפול במעולפת

בצהריי יום שישי הוזעק מתנדב איחוד הצלה למרכז המסחרי בבית שמש לטיפול באישה מבוגרת שהתעלפה, כשזו התעוררה היא ביקשה מהמתנדבים לשיר לה שירי שבת, וכך זה נראה באמצע המרכז המסחרי בשיא הלחץ של יום שישי

צפו: המתנדב פצח בשירה תוך כדי הטיפול במעולפת
הטיפול במעולפת צילום: מתוך הסרטון

תיעוד יוצא דופן: מתנדב איחוד הצלה שהוזעק בצהריי יום שישי לטיפול באישה שהתעלפה במרכז המסחרי בעיר בית שמש, מצא את עצמו תוך כדי הטיפול פה מפזם את 'קה אכסוף' של קרלין וזאת לבקשתה של המטופלת.

את הסיפור המלא פרסמה העיתונאית סיון רהב מאיר ככתבו וכלשונו של בעל המעשה עצמו, בצירוף תיעוד וידאו שממחיש את אשר התרחש באמצע המרכז המסחרי אי שם בבית שמש, שעות לפני שבת קודש פרשת עקב.

"שלום, שמי יואל שטיינברג, אני מתנדב ב'איחוד הצלה בית שמש'. ביום שישי עשיתי עם אשתי קניות לשבת וכרגיל לקחתי איתי את מכשיר הקשר. תוך כדי קניות קיבלתי קריאת חירום על התעלפות של אישה מבוגרת במרכז המסחרי. מיהרתי לשם עם עוד כוננים, טיפלנו באישה, ואחרי העילפון היא חוותה סוג של חרדה, היפר-ונטילזציה. החובשת דיברה איתה, ניסתה להרגיע אותה, ואז האישה ביקשה שישירו לה שירי שבת.

ביום-יום אני זמר, בדרך כלל אני שר כדי לשמח חתן וכלה. התחלתי לשיר לה 'י-ה אכסוף'. זה שיר שבת עתיק שאנחנו שרים בבית בכל שבת, והנה אני שר אותו באמצע מרכז מסחרי, כדי לחזק את אותה אישה.

הכוננים הצטרפו אליי, ולאט לאט ראינו את הצבע חוזר לפנים שלה. ממש ראינו אישה שמקבלת בחזרה את כל החיות שלה, ותוך כמה דקות היא חזרה לעצמה לגמרי.

אני מגיש עזרה בהמון מקרים, אבל אף פעם לא ראיתי דבר כזה. לימדו אותנו הרבה על כלים לטיפול במצבי חירום, אבל לא ידעתי ששירי שבת הם חלק מהכלים. בעצם, זה מה שהשבת עושה גם לנשמה שלנו, בכל שבוע. שבוע טוב".

איחוד הצלה עילפון מרכז מסחרי בית שמש יואלי שטיינברג קה אכסוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד