י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שעה וחצי לפני שבת

אימה בשיכון החסידי: קליע חדר לתוך בית, בנס אין נפגעים

כשעה וחצי לפני השבת חדר קליע לתוך בית משפחה ברחוב מקור ברוך בשיכון סערט ויז'ניץ בחיפה. בחסדי שמים לא היו נפגעים, כאשר בת המשפחה שהתה 10 ס"מ ממקום כניסת הירי שניפץ את החלון ונעצר ברצפת הבית | התושבים משוכנעים שמדובר בירי מכוון

אימה בשיכון החסידי: קליע חדר לתוך בית, בנס אין נפגעים
משטרה בזירה צילום: באדיבות המצלם

כשעה וחצי לפני כניסת השבת, קול ירי פילח את השקט בשכונה החסידית רמת ויז'ניץ שבחיפה. כדור תועה או שלא, חדר את חלון ביתו של אחד מחסידי סערט ויז'ניץ שבנס איש מבני ביתו לא נפגע.

הירי התרחש בשעה 17:30 בדיוק ולפי כיוון הירי נראה כי מקורו בשכונת חליסה הערבית הסמוכה. אחד השכנים לבית שנפגע ברחוב מקור ברוך בשיכון, סיפר לאתר 970: "ישבתי בערב שבת במרפסת, כשאני מתבונן לעבר ההר שבין חליסה ושכונת נווה שאנן. ראיתי שם ערבי שהסתובב בין השיחים ולפתע שמעתי שלוש יריות, וראיתי את העיזים שהיו במרחק לא רב משם כשהם נמלטים ובורחים".

צילום: אתר 970.

כאמור אחד הקליעים פגע בחלון ביתו של אחד התושבים וכפי שניתן לראות מהצילומים, הקליע פגע בתריס, חדר את החלון וניפץ אותו והמשיך בקו ישיר אל ארון הספרים. כתוצאה מהעוצמה של הפגיעה הוא עף בתוך הסלון ופגע באחת המרצפות ויצר שם שני חורים קטנים. עוצמת הפגיעה יכולה ללמד מה חלילה היה יכול לקרות לולי אחד מבני הבית היה נוכח בקו הירי.

צילום: אתר 970.

א. ל. שלביתו חדר הקליע האלמוני סיפר לחבריו כי מדובר ללא ספק בנס מוחשי, שכן בתו הקטנה עמדה במרחק של 10 ס"מ בלבד ממקום פגיעת הקליע והמחשבה שהיא היתה עשויה להיפגע לא נותנת לו מרגוע.

תושבים בשכונה אומרים ל'בחדרי חרדים' כי "ברור שמישהו כיוון רובה וירה. מה שלא ברור המניע. עוד ברור שהיה כאן נס שלא היו פגיעות בנפש". אולם במשטרת ישראל כל כיווני החקירה נבדקים.

רמת ויז'ניץ חיפה קליע אירוע ירי ירי בחיפה שכונת חליסה סערט ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד