כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
היה אהוב על כולם

ידיד החרדים שדאג לטישים נרצח בשוד שהסתבך

‏עובד נכרי אהוב במכולת בבורו פארק, ומי שהיה אחראי בבית המדרש של חסידות טשרנוביל, וערך את היכל הטיש כל ליל שבת. נרצח בליל שבת לפנות בוקר בשוד שהסתבך. שודד דקר ‏אותו מספר פעמים, ולאחר מכן נמלט עם האופניים שלו

ידיד החרדים שדאג לטישים נרצח בשוד שהסתבך
הקורבן ‏ינר רודאס צילום: באדיבות המצלם

צעיר נכרי שהיה מסור לצורכי בית המדרש של טשרנוביל בבורו פארק - ברוקלין, והיה עורך את השולחן לכבוד ה'טיש' בליל שבת, נרצח בליל שבת לאחר שעזב את בית הכנסת. הוא נדקר למוות בסכין בשוד שהסתבך.

‏ינר רודאס בן 31 היה פועל אהוב במכולת של פוזנר והיה מוכר לאנשי בורו פארק. ‏על פי הדיווח באתר 'בורו פארק 24', רודאס שהה עם קרובי משפחה בשכונת ‏סאנסט פארק, רכוב על אופניים חשמליים, כאשר שני גברים מהשכונה ניגשו לקבוצה. אחד הגברים שלף סכין וצעק לרודאס לתת לו את ‏החפצים שלהם, ככל הנראה התייחס לאופניים.

למרות ‏מאמציו של רודאס להרגיע את השודד עם הסכין, האיש דקר ‏אותו מספר פעמים בחזה ובכתף בפינת רחוב 44 והשדרה השביעית, ולאחר מכן נמלט עם האופניים, הוא גם פצע את קרובי המשפחה האחרים וברח עם שודד נוסף.

האירוע התרחש ‏בסביבות השעה 01:00 ‏לפנות בוקר, המשטרה הוזעקה למקום, הפצועים פונו לבית חולים, רודאס שהיה פצוע קשה מת תוך זמן קצר מפצעיו, למשפחתו נמסרה הודעה על מותו, האחרים צפויים להתאושש מפציעתם.

הקורבן ומשפחתו במקור מגואטמלה, הם עברו לניו יורק לפני למעלה מעשור. אחיו גינדר אמר לתקשורת המקומית שאחיו עזר לפרנס את הוריו בגואטמלה. "החדשות קורעות הלב עדיין בלתי ניתנות להסבר, אנחנו עדיין מנסים לחבר את האירועים שהובילו למותו של אחי" אמר.

בורו פארק טשרנוביל שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד