ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ההבטחה שנתן

קנצלר גרמניה: פוטין התחיל במלחמה מסיבות 'אבסורדיות לחלוטין'

קנצלר גרמניה אולף שולץ אמר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פתח במלחמה במטרה "לכבוש" את אוקראינה. שולץ אמר כי נאט"ו מעולם לא היוותה איום על רוסיה. לדברי שולץ הוא הבטיח לפוטין שאוקראינה לא תצטרף לנאט"ו "ב-30 השנים הבאות"

קנצלר גרמניה: פוטין התחיל במלחמה מסיבות 'אבסורדיות לחלוטין'
פוטין בפגישה עם אולף שולץ צילום: אתר הקרמלין

קנצלר גרמניה, אולף שולץ, האשים את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפתיחת מתקפה על אוקראינה מסיבות "אבסורדיות לחלוטין". הוא אמר כי "נאט"ו מעולם לא היוותה איום על רוסיה", את הדברים אמר ביום ראשון בברלין במהלך דיאלוג ציבורי ביום הפתוח של הממשלה הפדרלית.

מוסקבה מאשימה כבר שנים את נאט"ו בהגברת ההתרחבות מזרחה לפגיעה באינטרסים של רוסיה. לדברי שולץ, במהלך השיחות לפני תחילת המלחמה בפברואר, הוא הבטיח לפוטין שאוקראינה לא תצטרף לנאט"ו "ב-30 השנים הבאות". עם זאת אמר שולץ לפוטין היו רעיונות "אבסורדיים לחלוטין",

הנשיא הרוסי אמר לקנצלר גרמניה, כי בלארוס ואוקראינה לא צריכות להיות למעשה מדינות עצמאיות. אולף שולץ בטוח שלדימיר פוטין תכנן את המלחמה הזו הרבה לפני שהחלה הפלישה הרוסית לאוקראינה ב-24 בפברואר. "זאת מלחמה שפוטין התחיל בבירור מתוך כוונה לכבוש את המדינה השכנה שלו אני חושב שזאת הייתה המטרה המקורית",

"לפוטין היה רעיון למעשה להחליק עם טוש על פני הנוף האירופי ואז לומר, "זה שלי וזה שלך" אמר שולץ והוסיף כי גרמניה לא יכולה לקבל זאת. עם זאת, שולץ הודיע ​​כי לא יסיים את הדיאלוג עם פוטין. הוא הבטיח. כי גרמניה תמשיך לספק לאוקראינה "את מה שהיא צריכה להגנתה", אמר קנצלר גרמניה אולף שולץ שנפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ב-15 בפברואר בנסיון למנוע את הפלישה הרוסית.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אולף שולץ קנצלר גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד