כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הוארך מעצר הקטין שתקף את רבה של אשדוד

הוארך מעצרו של הקטין שתקף את רבה הראשי של האשדוד • הרב מעוניין לבטל את התלונה אך מתנה זאת בכך שהנער וחבריו יבואו לסדרת שיעורים • "טמון ניצוץ יהודי"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

הוארך מעצרו של הנער הקטין שתקף אמש את הרב הראשי האשכנזי של אשדוד, הגאון רבי יוסף שיינין.

בליל אמש (רביעי) הותקף רבה האשכנזי של אשדוד, ברובע ז' בעיר, על ידי נער שוליים בן 16. זמן קצר לאחר המקרה נעצר הנער על ידי השוטרים, ונלקח לחקירה.

במהלך היום הוארך מעצרו עד למחר בשעה 14:00.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר הרב: "מאוד התפעלתי מהניצוץ היהודי שטמון בכל אחד. אפילו נער כזה. על פניו נראה לא מחונך על פי התנהגות שלו, אך תפס את עצמו מיד לאחר המעשה הנפשע, והתחיל לבכות להתחנן ולבקש סליחה, באומרו שאנו עומדים כעת בערב יום הדין".

מסיבות אלו הגיע הרב למסקנה כי מעוניין לבטל את התלונה, אך מצד שני מעוניין לשקם ולקרב את אותו נער ועוד כמה מחבריו. "התנאי שלי לבטל את התלונה הוא כי הנער ועוד כמה מחבריו יסכימו לשמוע מהרב סדרת שיעורים".

האירוע החל כאשר הצעיר עצר את רכבו של הרב באמצע הכביש, פתח את הדלת ובעט בפניו של הרב תוך שהוא מעיף את כובעו לכביש ומזעיק חברים נוספים, כך דווח האתר 'אשדוד נט'.

דודו חנונה, מתנדב במד"א ונהגו האישי של של חבר המועצה ליברמן, היה בדיוק מאחורי רכבו של הרב בעת האירוע והיה עד לו: "ראיתי את הצעיר, פותח את הדלת של המכונית, בועט בפניו של הנהג והולך. תחילה לא קלטתי שמדובר ברב שיינין, אבל אז המשכתי לנסוע אחרי הרכב ועצרתי אותו, ורק אז ראיתי שמדובר ברב העיר. שאלתי אותו מה קרה, והוא אמר שזה רק ילד לא מחונך והמשיך בנסיעה".

חנונה ההמום סירב להשלים עם העניין והזעיק למקום את אנשי המשטרה. "תוך דקות הגיעו למקום ארבע ניידות משטרה, ולתדהמתי ראיתי שאותו נער אפילו לא התאמץ לברוח", מספר חנונה.

הרב שיינין נסע לביתו לאחר שהותקף ולא התלונן במשטרה. לדבריו הנער ביקש מייד את סליחתו והוא סלח לו. אך בסופו של דבר שוכנע להתלונן כפי שהוא מסביר: "כי זה יעזור לציבור".

עסקנים ברובע ז' אמרו שהנערים הללו מכים ופוגעים ואיש לא עוצר בידם: "פעם הייתה מסגרת שהעסיקה אותם אך מאז שזו נסגרה הם משתוללים ברחבי הרובע מטילים אימה על נשים וילדים, ואין פוצה פה".
קטין אשדוד הארכת תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד