כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מבצע חיסון? ברמות סגרו מרפאה בשכונה חרדית

תושבי שכונת רמות ג' בירושלים, שהזמינו חיסון לפני שבועות, הופתעו לגלות: המרפאה השכנותית נסגרה ללא כל הודעה מוקדמת • "לפחות היו מודיעים"

חיסון נגד פוליו. צילום: פלאש 90
חיסון נגד פוליו. צילום: פלאש 90

רבים בכל הארץ פוקדים בתקופה זו את מרכזי טיפת חלב לצורך חיסון נגד הפוליו,במסגרת מבצע רחב היקף של משרד הבריאות.

גם בשכונות החרדיות בירושלים המרפאות מלאות, אולם השבוע בשכונת רמות ג', הנחשבת לשכונה חרדית, הופתעו התושבים לגלות כי המרפאה נסגרה בתקופת לחץ שכזו. מתברר שהמרפאה עברה לרמות א', הנחשבת ע"י עריית ירושלים כשכונה חילונית,

המרפאה הייתה ממוקמת בשכונת רמות ג', ברח' אידלסון אברהם 18, והייתה משמשת בעיקר את הציבור החרדי. התושבים הרבים שקבעו תורים לפני מספר שבועות לצורך חיסונים שהגיעו השבוע למרפאה ונדהמו לגלות שלט שנתלה מחוץ למרפאה ומכריז כי המרפאה נסגרה ועליהם לפנות למרפאה חלופית.

אברכים תושבי השכונה זעמו על כך. אחד מהם, ש' ג', אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' "קבענו תור לפני מספר שבועות, לקחנו חופשה מהעבודה, אך כשהגענו נדהמנו לגלות חוסר האחריות של עיריית ירושלים שהעבירה את המרפאה ללא כל הודעה מוקדמת. התור שקבענו בוטל וצריכים להמתין שוב. זוהי חוסר אחריות מוחלטת. היה ראוי כי לכל הפחות היו שולחים הודעה לציבור. ככה לא מתנהגים".

עוד הוסיפו התושבים, כי העברת המרפאה שלהם אל המרפאה בשכונה החילונית גורמת לחוסר נוחות, לא רק בשל המרחק הגדול מהשכונה, אלא גם בשל העובדה כי מעתה ייאלצו לעבור את הטיפולים באווירה שבלתי הולמת את אורח החיים החרדי.

בתגובה לדברים נמסר משירות בריאות הציבור שע"י עיריית ירושלים, כי עקב הלחץ הגדול בעקבות הפוליו ולצורך שיפור השירות, הועברה התחנה טיפת חלב ברמות ג' לרמות א', אך בזמן הקרוב תשוב הפעילות במרפאה ברמות ג'.

התושבים ששמעו על כך לא קיבלו את הדברים. לדבריהם, היה ראוי למערכת תקינה להודיע על כך לתושבים ולא לבטל להם את התורים ללא כל הודעה מוקדמת וכעת צריכים להמתין מחדש. "זו לא ההתנהלות שצריכה להיות ע"י העירייה לתושביה", אמרו התושבים.
טיפת חלב מרפאה רמות נסגרה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד