כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שימו לב

נערכים להלוויה: שינויים נרחבים בתחבורה הציבורית

יתוגברו הקווים הבינעירוניים מבני ברק, אשדוד, טבריה, אלעד, נתיבות, בית שמש וצפת | יחולו שינויים בלוחות הזמנים ובמסלולים של קווים עירוניים ובין-עירוניים, בין השאר, בהתאם לחסימות הצירים על ידי המשטרה

נערכים להלוויה: שינויים נרחבים בתחבורה הציבורית
רח' רבי עקיבא. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

תגבור ושינויים בתחבורה הציבורית בשל הלווייתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצ"ל: מסע הלוויה יחל בשעה 14:00 מהיכל ישיבת 'פורת יוסף' ברחוב יוסף בן מתתיהו בשכונת גאולה בירושלים לעבר בית החיים סנהדריה.

במקביל הורה משרד התחבורה למפעילי התחבורה הציבורית לתגבר ככל הניתן את השירות לאזור הלוויה וממנה. בין היתר, יתוגברו הקווים הבינעירוניים מבני ברק, אשדוד, טבריה, אלעד, נתיבות, בית שמש וצפת. 

כמו כן, יחולו שינויים בלוחות הזמנים ובמסלולים של קווים עירוניים ובין-עירוניים, בין השאר, בהתאם לחסימות הצירים על ידי המשטרה. עובדי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ינהלו את מערך התחבורה, במרכז ניהול התנועה בירושלים ובתחנות וצירים מרכזיים בירושלים. 

במקביל, תתגבר רכבת ישראל את השירות הרכבתי לירושלים מתחנות המרכז, בדגש על תחנות תל אביב. הרכבת תעמיד רכבות כונניות שיופעלו בעת הצורך, הן לכיוון ירושלים לקראת הלוויה, והן לכיוון המרכז לאחר הלוויה.

ממשרד התחבורה נמסר כי "למען בטיחות הנוסעים, אנו ממליצים להקדים את ההגעה לאיזור הלוויה, לשמור על הכללים ולהישמע להוראות הצוותים. כמו כן, יש להתאזר בסבלנות בשל העומסים הצפויים, להימנע מהגעה שלא לצורך לאיזור ולהתעדכן בשינויי התחבורה הציבורית במוקד הארצי של התחבורה הציבורית "כל קו" *8787 ובמוקדי המידע של המפעילים".

 

חכם שלום כהן הרב שלום כהן מסע הלוויה משרד התחבורה אוטובוסים רכבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד