כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מפלגת בנט ממשיכה להתפורר

הח"כית מ'ימינה' מצטרפת לגנץ ו'המחנה הממלכתי'

רשימת 'המחנה הממלכתי' ממשיכה למלא את שירותיה. היום הצטרפה עריקה נוספת מ'ימינה' של בנט - חברת הכנסת שירלי פינטו לרשימתם המשותפת של גנץ, סער ואיזנקוט | עדיין לא ברור באיזה מקום ברשימה תמצא את עצמה

הח"כית מ'ימינה' מצטרפת לגנץ ו'המחנה הממלכתי'
בני גנץ וגדעון סער צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חברת הכנסת שירלי פינטו, ממפלגת 'ימינה' לשעבר, מצטרפת לרשימת 'המחנה הממלכתי' בהנהגת שר הביטחון בני גנץ, ותוצב במקום ברשימה השייך למפלגת 'תקווה חדשה' שבראשות גדעון סער. פינטו צפויה להוביל את המטה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות אולם בשלב זה עדיין לא ברור באיזה מקום ברשימה היא תשובץ.

במפלגה מבטיחים כי שמות מצטרפים נוספים יפורסמו בקרוב.

נזכיר כי רק בשבוע שעבר הצטרף הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט והוצב במקום השלישי אחרי בני גנץ וגדעון סער ששינו את שם המפלגה מ'כחול לבן - התקווה החדשה' ל'המחנה הממלכתי'. 

איזנקוט הביא עמו את איש 'ימינה' השר לשירותי דת לשעבר מתן כהנא ששובץ במקום התשיעי ברשימה.

מפלגת 'ימינה' שהיתה אך לפני מספר חודשים מפלגת שלטון עם 6 מנדטים בלבד בראשות נפתלי בנט מתפוררת לרסיסים, כאשר היושב ראש עצמו פרש מהחיים הפוליטיים אחרי שנה בתפקיד ראש הממשלה. איילת שקד ירשה את הנהגת המפלגה והקימה יחד עם יועז הנדל את 'הרוח הציונית' כשעמה ברשימה משארי הפליטה של 'ימינה' נמצא סגן השר אביר קארה.

מי שנותרו לעת עתה ללא מסגרת פוליטית סגורה וחתומה הם ניר אורבך ועידית סילמן וגם עמיחי שיקלי שכבר איננו חבר כנסת. השלושה הללו מקווים שיזכו לשריון ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

המחנה הממלכתי שירלי פינטו בני גנץ מפלגת ימינה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד