כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

יוצאים לפיקניק? טיפים לארגון יעיל של הארוחה

כך תתארגנו בקלות לארוחה בחיק הטבע

יוצאים לפיקניק? טיפים לארגון יעיל של הארוחה
מוצרים לפיקניק צילום: יח"צ

אין כמו יציאה משפחתית לחיק הטבע כדי להתאוורר וליהנות מהחופשה, ואם כבר יוצאים לגינה, לפארק או למסלול – אי אפשר בלי ארוחה נחמדה בשטח. בחרתם בכריכים? מעדיפים דווקא 'על האש' טרי במקום? מביאים הכול ארוז מהבית ומרכיבים את הארוחה בשטח?

איזו אופציה שרק תבחרו, סנו מגישה מוצרים שיסייעו לכם להתארגן לפני ואחרי הפיקניק בצורה יעילה ונוחה ביותר, וליהנות מארוחה משפחתית בטבע בלי להסתבך:

סנו סושי שקיות זיפר

טיפ יעיל במיוחד לשמירת טריות האוכל לפיקניק: מלאו שקיות זיפר של סנו סושי במים, הקפיאו והשתמשו בהן כקרחונים לצידנית שלכם. שקיות הזיפר מאפשרות אטימה מוחלטת ובעלות פס סגירה כפול ואיכותי כדי להבטיח אפס נזילות.

סנו סושי מפת ניילון בגליל

מפת הניילון של סנו סושי עבה, איכותית ויציבה. היא נפרשת לרוחב 130 ס"מ ובכל אורך שתבחרו עד 20 מטר, מה שמתאים אותה לכל משטח, סכין ההזזה מאפשרת חיתוך קל ומדויק, והכי כיף: בסיום הארוחה פשוט מגלגלים את מפת הניילון ומשליכים לפח, והאזור נקי לגמרי.

סנו סושי צלחות קנה סוכר טבעי

הדור הבא של הכלים החד-פעמיים במיוחד לפיקניק שלכם – סדרת כלי אוכל מעוטרים העשויים מקנה סוכר טבעי. הכלים מתכלים, שומרים על איכות הסביבה וקיימים במגוון גדלים, ומאפשרים לכם ליהנות בפיקניק בצורה נוחה וגם לשמור על הסביבה.

סנו סושי מפיות אירוח

בפיקניק בטבע, כשלא יושבים ליד שולחן יציב והמאכלים עלולים להתהפך וללכלך אתכם ואת הסביבה, הצטיידו במפיות האירוח של סנו סושי – מפיות נייר חד-פעמיות בעלות ספיגה מעולה, שתסייענה לכם במקרה שנשפך משהו, או אפילו לתת לקטנים שבחבורה להחזיק בעזרתן את הכריכים שלהם.

סנו סושי שקיות אשפה עם ידיות

נהניתם בפיקניק? זה הזמן לסייע גם למי שיבוא אחריכם ליהנות במקום. תוכלו לעשות זאת בקלות עם שקיות האשפה של סנו סושי – שקיות אטומות, חזקות וגדולות במיוחד שתוכלנה להכיל את כל האשפה ללא תקלות ונזילות, עם ידיות לאחיזה נוחה במיוחד.

סנו פיקניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד