ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לקיחת אחריות

מנכ"ל קבוצת תנובה: "אנו מתנצלים בפני הלקוחות"

לאור התלונות על חלק ממוצרי סנפרוסט וחוסר הנעימות שנגרמה, החברה הודיעה על עצירת שיווק מוצרי השעועית ואיסוף כל מוצרי השעועית מהחנויות | מנכ"ל תנובה, אייל מליס: "אנו מתנצלים בפני הלקוחות ולוקחים אחריות, אנו נעניק לצרכנים זיכוי כפול לרכישת מוצרי סנפרוסט"

מנכ"ל קבוצת תנובה: "אנו מתנצלים בפני הלקוחות"
מוצרי סנפרוסט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת סנפרוסט הודיעה היום (שני), כי בהמשך להודעת הריקול ממוצאי שבת, ובעקבות ממצאים של גופים זרים במספר שקיות של שעועית ירוקה, היא עוצרת את שיווק כל מוצרי השעועית לחנויות בשבוע הקרוב ובנוסף תאסוף מהחנויות את כל מוצרי השעועית הירוקה והצהובה (גם אלה שאינם חלק מהריקול שהחל אתמול). החברה מתנצלת על אי הנעימות שנגרמה ללקוחות, ומוסרת כי איסוף כלל מוצרי השעועית, נעשה מתוך אחריות ומחויבות כלפי הלקוחות, ולא בשל חשש מסיכון בריאותי.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, אומר היום: "אנו מתנצלים בפני הלקוחות והצרכנים ולוקחים אחריות מלאה. אנו בוחנים ביסודיות את בקרות איכות המיון במפעל, בסיוע מומחים מחו"ל. על סמך חוות דעת מקצועית סברנו שאין סיכון בריאותי לציבור. קיבלנו את הוראת משרד הבריאות לבצע ריקול ביום שישי האחרון, הודענו עליו כבר בשבת, והתחלנו בביצועו אתמול, בבוקר יום ראשון. אנו מזמינים צרכנים המחזיקים מוצרי שעועית של סנפרוסט, לפנות אלינו ולקבל זיכוי כפול, לרכישת מוצרי סנפרוסט. הלקוחות מוזמנים לפנות למוקד שירות הצרכנים של סנפרוסט בטלפון 1-800-282-844 לקבלת שוברי הזיכוי".

סנפרוסט תבצע מהלכים מתקנים לשיפור האיכות במפעל

מפעל 'סנפרוסט', מבית 'תנובה', אשר פועל במגדל העמק הוקם בשנת 1970, הוא מבוסס על חקלאות מקומית ועובדים בו כיום 270 עובדים, כולם תושבי הפריפריה. מדי שנה עוברים במפעל כ-7,000 טון שעועית טרייה מחקלאות ישראלית, המהווה 5 מיליון שקיות שעועית בשנה.

לדברי החברה, "סנפרוסט רואה חשיבות עליונה בבטיחות המוצר, ומשקיעה רבות הן בתהליכי הייצור והן בתהליכי בקרת האיכות. החברה מודיעה על שורת צעדים לשיפור בקרת האיכות של המפעל בטווח המיידי ובטווח הרחוק: החברה תכפיל את כח האדם בקווי השעועית, ותבצע מיון מחדש של מלאי השעועית אשר נמצא במפעל, באופן ידני ובאופן אוטומטי. בנוסף ימונה גורם חיצוני בכיר, לבדיקת תהליכי האיכות ולליווי ביצוע האיסוף והמיון מחדש. החברה הודיעה גם על הבאת מומחים חיצוניים מחו"ל בתחום אבטחת האיכות, כאשר הראשון בהם יגיע השבוע. בנוסף החברה תתגבר גם את מערכות המיון האוטומטי האופטיות, אשר יגיעו למפעל בתוך מספר חודשים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל".

ב'סנפרוסט' מפרסמים את התהליך שאותו עוברים הירקות בחברה:

נקטפים מהשדה

תוך שעות ספורות הירקות מגיעים למפעל ועוברים:

שטיפה

קילוף אוטומטי (אם צריך)

חיתוך אוטומטי (אם צריך)

חליטה בטמפרטורות גבוהות (קיטור / מים)

הקפאה מהירה

מיון אופטי

אריזה ואחסון באריזות ענק

מערכות מיון אופטיות אוטומטיות

אריזה בשקיות לשיווק

לאורך כל התהליך מתבצע על הקווים מיון ידני אנושי לצד מיון אופטי מכני.

סנפרוסט חברת תנובה ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד