כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יוביל לפיתרון?

גנץ דורש את כינוס הממשלה: "חינוך ילדינו חשוב כביטחון"

שר הביטחון בני גנץ דורש הערב מראש הממשלה יאיר לפיד לכנס בדחיפות את הממשלה לדיון חירום בנושא פתיחת שנת הלימודים והמשבר עם המורים המתנהל מול האוצר | לדברי גנץ: "ממשלת ישראל על כל חבריה מחויבת להעמיד את חינוך הילדים בראש סדר העדיפויות"

גנץ דורש את כינוס הממשלה: "חינוך ילדינו חשוב כביטחון"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ, שלח הערב (שני) מכתב לראש הממשלה, בדרישה לכנס את הממשלה לדיון בנושא פתיחת שנת הלימודים במועדה והמשבר המתמשך מול המורים.

מוקדם יותר הערב, הסתיימה ללא התקדמות הפגישה בין האוצר להסתדרות המורים. לאחר הפגישה, המורים הודיעו על החרפה בצעדים והוסיפו את החינוך המיוחד לעיצומים.

ראש הממשלה יאיר לפיד, שהחליט לקחת חלק במאמצי המשא ומתן, וזאת בניגוד לעמדתו של שר האוצר אביגדור ליברמן, כתב ועקץ את האוצר: "אני לא אוהב את הדרך שבה מדברים על המורים הוותיקים במשא ומתן הזה". ליברמן הגיב בטוויטר: "לכל מי שלא בקיא בפרטים, לפי ההצעה שהונחה, כלל המורים, הן הצעירים והן הוותיקים יהנו מתוספות שכר".

גנץ, שכאמור דורש לכנס בדחיפות את הממשלה בנושא, כתב לרה"מ לפיד כי: "המשא ומתן מתנהל מזה חודשים, וטרם הושגו הסכמות. ממשלת ישראל על כל חבריה מחויבת להעמיד את חינוך הילדים בראש סדר העדיפויות. אחריותנו כחברי הממשלה לדאוג לפתיחת שנת הלימודים תוך הבטחת מערכת חינוך איכותית ומקצועית. לפיכך, אני פונה אליך לכנס ישיבת ממשלה כבר מחר. חינוך ילדינו - חשוב כביטחון אזרחינו".

בני גנץ הסתדרות המורים פתיחת שנת הלימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד