ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

בנט: "תלמדו לקח: שום דבר לא השתנה מאז השואה"

שר הכלכלה נפתלי בנט לומד לקח מהמשבר בסוריה: "ממינכן 1938 ועד דמשק 2013 שום דבר לא השתנה" • לו היינו מקשיבים לשמאל: "היו לנו גזים בכינון ישיר על טבריה"

נפתלי. צילום: פלאש90
נפתלי. צילום: פלאש90

"הגמגום וההססנות הבינלאומית בעניין סוריה מוכיחים שוב: אין למדינת ישראל על מי לסמוך חוץ מאשר על עצמה. ממינכן 1938 ועד דמשק 2013 שום דבר לא השתנה. זהו הלקח הגדול שלנו מהארועים בסוריה. חשוב שכל אזרח ישראלי ידע, ילמד, ישתף ויפיץ זאת", כך כתב אתמול שר הכלכלה נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו.

"צפונית לנו מתנהלת מלחמת אזרחים אכזרית במיוחד. לישראל אין כל רצון או כוונה להתערב בה בשום צורה שהיא. גם איננו מעריכים שצפויה פגיעה כלשהי בישראל בעת הזו. עם זאת, בימים בהם מנסים לשכנע אותנו למסור את השומרון, יהודה, וירושלים לאויבנו בתמורה ל"ערבות בינלאומית" ו"הסדרי ביטחון נאותים", חשוב שכל ישראלי יצפה ויפנים מה קורה: מעל אלף אזרחים, רבים מהם תינוקות וילדים, נרצחו בגז רעיל על ידי משטר אפל. על כך אין ויכוח. והעולם מהסס.

"ללא קשר למה שצפוי בהמשך, זהו הלקח הגדול. ברגע האמת, נהיה תלויים רק בעצמנו. כך היה לאורך כל ההיסטוריה היהודית. כך תמיד היה, כך תמיד יהיה.

"בדיוק, אבל בדיוק, אותם אנשים המטיפים לנו למסור היום את יו"ש וירושלים לפלסטינים, הם שהסבירו לנו בביטחון במשך 20 השנים האחרונות מדוע חיוני שנמסור את הגולן לאסד. דמיינו היום את מצבנו לו היינו מקשיבים להם. היו לנו טרוריסטים סונים מטורפים בכנרת; גזים ונשק כימי בכינון ישיר על העיר טבריה. כל הגליל תחת איום ישיר של סוריה".

לסיום כותב בנט: "לכן, חברים, אל לנו להתבלבל. רק מדינת ישראל וצה"ל יגנו על אזרחי ישראל. רק רכסי הגולן, השומרון ויהודה יהיו הר הביטחון שישמרו עלינו. לעם היהודי יש כלל ברזל: אם אין אני לי, מי לי. שבת שלום".
נפתלי בנט סוריה דמשק מלחמה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד