כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חודש אחרי הגניבה

כך נתפס עובד שדה התעופה שגנב מזוודות בשווי אלפי דולרים

נוסעת שהטמינה אביזר מעקב במזוודה שלה, סייעה למשטרת פלורידה ללכוד גנב סדרתי שגנב מנוסעים מזוודות בשווי של לפחות 16 אלף דולר, הנוסעת, תיירת מצרפת דיווחה לשוטרים על איתות שקיבלה מהמזוודה ובפשיטה על הבית נמצא רכוש של נוסע נוסף 

כך נתפס עובד שדה התעופה שגנב מזוודות בשווי אלפי דולרים
אילוסטרציה צילום: unsplash

בקיץ האחרון טיסה לחופשה כללה במקרים רבים עוגמת נפש רבה, מלבד הצפיפות בשדות התעופה, מזוודות רבות לא הגיעו ליעדן. משום כך, תיירת צרפתייה שהגיעה לארצות הברית פעלה בחכמה ולפני שיצאה מביתה בחודש שעבר, הניחה התיירת במזוודה איירטאג (מכשיר בגודל מטבע של חברת אפל שמסוגל לשלוח מיקום בזמן אמת למכשיר האייפון). 

ואכן, כשנחתה בארה"ב גילתה הנוסעת לא מוצאת את המזוודה שלה שהכילה בגדים, מוצרי איפור וחפצים אחרים בשווי של כ-1,600 דולר, היא הגישה תלונה בגין אובדן כבודה.  כעבור שבועיים, ב-31 ביולי, פנתה הנוסעת לחוקרים ואמרה כי הצליחה לאתר את מיקום מכשיר האייר טאג שהיא שמה במזוודה - באחד מרחובות עיירה בשם מרי אסתר, הסמוכה לשדה התעופה.

על פי הדיווח של המשטרה, לאחר התלונה של התיירת, התקבלה הודעה נוספת מתייר נוסף. הוא אמנם דיווח שהמזוודה שלו הגיעה ליעדה, אך תכשיטים ומוצרים נוספים בשווי כולל של 15 אלף דולר שהיו במזוודה נעלמו. לאחר התלונה השנייה הצליבו אנשי משרד השריף של מחוז אוקלוסה בין מיקומי האיירטאג שהתקבלו מהתיירת לבין כתובותיהם של עובדי שדה התעופה באזור. משם הגיעו השוטרים לג'ובאני דה לוקה, עובד קבלן בן 19 שעבד במחלקת הכבודה של שדה התעופה. על פי הדיווח ממשרד השריף, השוטרים התעמתו עם דה לוקה עד שנשבר והודה כי גנב את המזוודה של התיירת.

החשוד אמנם סיפר שברגע שזיהה את תגית האיתור של אפל הוא השמיד אותה, אבל כנראה שזה לקח לו לא מעט זמן, כי על פי דיווחי התיירת, היא קיבלה איתות מהתגית שבועיים אחרי שנחתה. החשוד הודה גם בגניבת התכשיטים מהמזוודה של התייר שנמצאו לבסוף בביתו. החשוד שוחרר בערבות וממתין כעת למשפטו.

גנב שדה תעופה ארה"ב אפל apple

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד