כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נסיון חטיפה

אשה הורעלה לאחר שנגעה במפית על דלת המכונית

אישה מטקסס ארה"ב טוענת שהיא הורעלה לאחר שנגעה במפית שנדחפה על ידית הדלת של המכונית שלה לאחר שחגגה את יום הולדתה במסעדה. אצבעותיה התחילו לעקצץ יחד עם כל הזרוע, היא הובהלה לבית החולים שם הרופאים אמרו שהיא סבלה מהרעלה חריפה

אשה הורעלה לאחר שנגעה במפית על דלת המכונית
אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה מטקסס הובהלה לבית החולים לאחר שנגעה במפית מורעלת על דלת המכונית שלה, שלטענת הרופאים הייתה חלק מתוכנית ניסיון חטיפה.

ארין מימס חגגה את יום הולדתה במסעדה מקומית עם בעלה ביום שלישי בשבוע שעבר ביוסטון טקסס, לאחר שיצאו מהמסעדה ההבחינה במפית מונחת על ידית דלת המכונית, מימס אמרה שהיא לא הייתה נוגעת במפית, אבל אחרי שתיית אלכוהול, היא חשבה שאולי בעלה שם אותה שם כבדיחה ומיד זרקה אותה הצידה בקצות האצבעות.

"כשבעלי יצא מהטלפון, שאלתי אותו, "הכנסת לי מפית בדלת?" והוא אמר "לא". מיד התחלתי לחפש את חומר החיטוי לידיים, נכנסתי פנימה, שטפתי ידיים, ואולי כעבור שתי דקות התחילו לי עקצוץ בקצות האצבעות, אחרי חמש דקות, כל היד שלי התחילה לעקצץ, נהיה לי סחרחורת, הרגשתי שאני לא יכולה לנשום, ונעשה חם, הרבה תחושות שונות בבת אחת, התחלתי להיכנס לפאניקה".

בעלה של מימס התקשר אז למשטרה ולשירותי אמבולנס והיא הובהלה לבית החולים ביוסטון, שם הרופאים קבעו מאוחר יותר שהיא 'לא יציבה'. היא סיפרה לתקשורת המקומית כי "הייתי שם בערך שש וחצי שעות, הרופא אמר שיש לי הרעלה חריפה מחומר לא ידוע, תארו לעצמכם שהייתי עוטפת את כל היד שלי עם המפית ולא רק בקצות האצבעות, כנראה יכולתי להיות מתה עכשיו".

הרופא אמר שהמפית המורעלת יכולה היתה להיות ניסיון חטיפה. "מה שהתחיל כיום נהדר, התברר כאחד הרגעים המפחידים בחיי", אמרה מימס. משטרת יוסטון אמרה שתקרית ההרעלה של מימס הייתה הראשונה שראו, אבל הסימפטומים שלה עולים בקנה אחד עם רעלים שונים".

רעל רכב אשפוז יוסטון טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד