כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תפרדו מהמשפחות

בריטניה מתכוננת למלחמה עם רוסיה: לחיילים נאמר "להכין את יקיריהם"

חיילים בריטים צריכים להכין את משפחותיהם לאפשרות שהם יישלחו לאוקראינה כדי להילחם ברוסיה במלחמה שנמשכת כבר שישה חודשים. "צבא בריטניה מתכונן לעמוד נגד האיום מרוסיה ומוכן להתמודד עם כל תוקפנות"

בריטניה מתכוננת למלחמה עם רוסיה: לחיילים נאמר "להכין את יקיריהם"
חיילים בריטים צילום: צבא בריטניה

קצין בריטי בכיר אמר שהכוחות הבריטיים חייבים להיות מוכנים להילחם ברוסיה - וצריכים להזהיר את יקיריהם כי המלחמה אפשרית. הקצין פול קרני הזהיר כי צבא בריטניה "מתכונן לעמוד נגד האיום מרוסיה ומוכן להתמודד עם כל תוקפנות". הגיע הזמן "להכין משפחות ואהובים לאפשרות להישלח למזרח" אמר.

הוא אמר שהעולם השתנה מאז פלישת ולדימיר פוטין לאוקראינה ב-23 בפברואר לפני שישה חודשים, והחיילים הבריטיים "חייבים להיות מוכנים למציאות חדשה". הקצין כתב במגזין "חייל," (Soldier) "אני רוצה שכולנו נבדוק שאנחנו כשירים פיזית למבצעים, וחשוב גם להכין את יקירינו ומשפחותיהם, שלעתים קרובות יש להם את התפקיד הקשה ביותר בהיעדרנו".

עוד אמר, "כולנו יכולים להיות מנותקים מהקשר לתקופות ממושכות, לוודא שליקירינו יש את התמיכה שהם צריכים, היא חיונית גם עבורנו, מכיוון שאנחנו לא נוכל לתת 100% בלחימה אם אנחנו מודאגים לגבי מה קורה בבית שלנו".

הגנרל סר ריצ'רד דנאט, הרמטכ"ל לשעבר, אמר: "זוהי עצה נבונה מהחייל הבכיר של הצבא, זה לא אומר שהצבא עומד להתפרס באוקראינה, אבל זו חובתו של כל צבא בזמן שלום להתכונן למלחמה, בכל היבט של החיים, עם זאת באירופה, רוסיה תוקפנית ומדינות מודאגות בגבולות רוסיה, זה הגיוני שחיילים בריטים יהיו מציאותיים לגבי מה שעלול לקרות, אנחנו הדור שחייב להכין את הצבא להילחם באירופה שוב".

חיילי או"ם מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד