כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בני ברק 2013: משפחה גרה באוהל מתחת לביתם

משפחה מבני ברק השכירה את ביתה בשל מצב כלכלי קשה ועברה לחשמונאים • אולם השוכרים נקלעו אף הם לקשיים ולא עמדו בתשלומים • בית המשפט בפגרה • המשפחה? באוהל

בני ברק 2013: משפחה גרה באוהל מתחת לביתם
חדשות 24



משפחה בעלת שמונה נפשות מבני ברק מתגוררת באוהל - מתחת לביתם. בבעלות המשפחה דירה ברחוב השומר בעיר, אך בשל מצב כלכלי קשה השכירו אותה למשפחה עם 10 ילדים, ועברו להתגורר בישוב חשמונאים ליד מודיעין עילית. המשפחה ששכרה את הדירה - נקלעה אף היא למצב כלכלי קשה ולא שילמה שכר דירה במשך 3 חודשים.

בשל כך, למשפחה המשכירה לא היה מהיכן לשלם את שכר הדירה בחשמונאים והם נאלצו לעזוב את הדירה שם. השבוע, ביום רביעי, הגיעו לבני ברק ורצו לחזור לדירתם, אולם המשפחה השוכרת הזעיקו את המשטרה, וזו הודיעה למשכירים כי עליהם לבקש מבית המשפט צו הרחקה.

לאחר בירור העניין, נודע כי בית המשפט נמצא כעת בפגרה, ובשל כך הם נותרו בלי דירה, רק בצו בית המשפט ניתן להכנס לדירה.

בשלב זה המשפחה, התארגנה בעזרת ידידים והקימה אוהל מתחת לביתם בו הם גרים עד למציאת פתרון. בני המשפחה מחכים בכיליון עיניים לפתיחת הדיון בעניינם בבית המשפט בו יבקשו להוציא את המשפחה שאין באפשרותה לשלם דמי שכירות.

עסקני העיר בני ברק וידידים נרתמו למען המשפחה והביאו למקום ציוד בסיסי ומאווררים שינסו במעט להקל על סבלם של בני המשפחה שנמצאים באהל. למרות מזג האוויר כעת, אולמי נוף הירדן בהנהלת האחים קליין נרתמו למען המשפחה וסייעו באספקת סעודות השבת.

צילום: חדשות 24 - קרדיט צילום חובה!!!

























בית המשפט שוכרים משכירים אוהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד