א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
עוררה סערה

פוליטיקאית מהימין הקיצוני מובילה במרוץ לראשות הממשלה

המובילה במרוץ לכהונת ראש הממשלה הבא של איטליה עוררה זעם לאחר שפרסמה סרטון של אלימות קשה מצד מהגרים, תוך שהיא נשבעת "להחזיר את הביטחון". מלוני קראה להטיל מצור מול חופי צפון אפריקה כדי לעצור את הגעת הספינות עם המהגרים

פוליטיקאית מהימין הקיצוני מובילה במרוץ לראשות הממשלה
משטרת איטליה, אילוסטרציה צילום: Pixabay

ג'ורג'יה מלוני, מנהיגת 'מפלגת האחים' האיטלקית, פרסמה תיעוד בו נראית אלימות קשה מצד מהגרים, תוך הבטחה כי תנקוט ביד קשה נגד מהגרים ותשנה את מדיניות ההגירה. פרסום התיעוד עורר סערה במדינה ונטען נגדה כי היא פרסמה אותו במטרה לצבור תמיכה בקרב מתנגדים להגירה.

מלוני היא המועמדת המובילה לרשת את ראש הממשלה מריו דראגי בבחירות ב-25 בספטמבר.

מלוני קראה לחסום את חופי צפון אפריקה כדי לעצור ספינות המובילות מהגרים לאיטליה, "אני אעשה כל שביכולתי כדי להחזיר את הביטחון לערים שלנו", אמרה. היא עומדת לבחירות לאחר שראש הממשלה הנוכחי מריו דראגי הודיע ​​כי הוא מתפטר לאחר ששלוש מפלגות בממשלתו סירבו לתמוך בו בהצבעת אמון ביולי האחרון.

בשנה שעברה, מפלגתה סירבה להצטרף לקואליציית האחדות הלאומית בשל מגפת הקורונה בראשות ראש הממשלה דראגי, לשעבר ראש הבנק המרכזי של אירופה. מפלגתה של מלוני תמכה בתקיפות במהלכיו של דראגי לשלוח נשק לאוקראינה, אפילו כשראשי ממשלה לשעבר מעריצים גלויים של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נתנו תמיכה פושרת בלבד.

איטליה משטרת איטליה ראש ממשלת איטליה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד