כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שינויים בהסדרי חניה

יורדים לסיני? כך תימנעו מקנסות וגרירת הרכב

על רקע עומס חריג של רכבים במקומות החניה בעיקר של העוברים לסיני הודיעה עיריית אילת על שינויים בהסדרי חניה ברחבי העיר|חניה בניגוד לתמרור תגרור אחריה קנס בגובה 250 ₪. חניה בכחול לבן תגרור קנס בגובה 100 ₪. בנוסף לאלה חניה ברחבות העפר ולאורך החוף הדרומי תוביל לגרירת הרכב

יורדים לסיני? כך תימנעו מקנסות וגרירת הרכב
פתרונות חניה צילום: pixsabay

על רקע עומס חריג של רכבים במקומות החניה בעיקר של העוברים לסיני הודיעה עיריית אילת על שינויים בהסדרי חניה ברחבי העיר.

כמידי קיץ מתמודדת העיר אילת עם עומסי תנועה ואירוח מאות אלפי נופשים אולם השנה נרשם מספר חריג של רכבים הנובע מעדיפות הנופשים להגיע ברכביהם מאז נסגר שדה דב.

כאמור, על רקע העומס החריג הודיעה העירייה על שינויים בהסדרי חניה ברחבי העיר. לצד איסור חניה לילית לאורך החוף הדרומי, ברחבות העפר הסמוכות ובמשעולים בשכונות העיר, סימנה העירייה היום (שלישי) מדרכות בצירים מרכזיים בכחול לבן, בהם מותרת חניה בתשלום בלבד. 

לטובת העוברים לסיני, הרחיבה העירייה את החניון לטווח ארוך בשטח שדה התעופה הישן, בעלות של 25 ₪ ליום. חניה בניגוד לתמרור תגרור אחריה קנסות וגרירת רכבים.

בעירייה מציינים כי על רקע העומסים הוצבו כבר בתחילת הקיץ שלטים המורים על איסור חנייה לילית לאורך החוף הדרומי וברחבות העפר הסמוכות, וזאת על רקע חניית אלפי רכבים של היוצאים לסיני שתפסו חניות וחסמו צירים. שלטים דומים הוצבו בעשרות משעולים בשכונות העיר, לפיהם מותרת חניה מהשעה 17:00 רק לנושאי תו עירוני. בנוסף נצבעו כאמור, מדרכות צירים מרכזיים בכחול לבן, ביניהם: דרך הגיא לאורך ואדי שחמון מכיכר כביש 12 עד לכיכר האהבה ולאורך רחובות ארגמן, דרך יותם, חטיבת הנגב, אילות וששת הימים. 

חניה כאמור בניגוד לתמרור תגרור אחריה קנס בגובה 250 ₪. חניה בכחול לבן תגרור קנס בגובה 100 ₪. בנוסף לאלה חניה ברחבות עפר ולאורך החוף הדרומי תוביל לגרירת הרכב. בהתאם להנחיית ראש העירייה, פועלים פקחי רשות החניה ביתר שאת לאכוף את הסדרי החניה החדשים לטובת תושבי העיר והנופשים בה.

 

אילת קנסות חנייה סיני גרירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד