א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נועד למזער שיבושים

חברת התעופה ביטלה אלפי טיסות: אלו הפיצויים שיינתנו

בריטיש איירווייז מבטלת כ-10,000 טיסות קצרות אל ומנמל התעופה הית'רו שבלונדון, בין אוקטובר למרץ | לטענת החברה, המהלך נועד למזער את השיבושים במהלך החורף, ויושפעו ממנו גם כמה טיסות ארוכות טווח

חברת התעופה ביטלה אלפי טיסות: אלו הפיצויים שיינתנו
אילוסטרציה צילום: unsplash

כ-10,000 טיסות קצרות אל ומנמל התעופה הית'רו שבלונדון תבוטלנה, כך הודיעה חברת התעופה בריטיש איירווייז.

בחברה הסבירו כי המהלך נועד למזער את השיבושים במהלך החורף, ויושפעו ממנו גם כמה טיסות ארוכות טווח. בנוסף, ע"פ מה שדווח ב"כלכליסט", בריטיש הודיעה כי תבטל גם כ-12 טיסות הלוך חזור ביום – ובסך הכל 629 טיסות – עד סוף אוקטובר.

ב"כלכליסט" מציינים כי הית'רו, מרכז הפעולה העיקרי של החברה, הגביל באחרונה את מספר הנוסעים היוצאים משדה התעופה עקב מחסור בכוח אדם.

למעשה מתמודד שדה התעופה עם מספרי נוסעים מאמירים ובעיות בשילוח כבודה, מה שגרם לתורים ארוכים במסופי קבלת המזוודות.

בריטיש איירווייז הודיעה שהיא "שומרת על יעדי חופשה מרכזיים בטווח הבינוני". מרבית הביטולים יהיו בטיסות ליעדים שיש להן חלופה יומית.

בריטיש תציע לנוסעים שייפגעו מהשינויים טיסה חלופית עם בריטיש איירווייז או חברה אחרת - או החזר כספי. החברה הדגישה שההשפעה על הנוסעים תהיה "מינימלית", ושברוב טיסותיה לא בוצע שינוי: "הנוסעים שהזמינו טיסה לחורף יוכלו לטוס כמתוכנן, וניתנת להם התראה של כמה חודשים לגבי כל שינוי".

יצוין כי רוב בתי הספר באנגליה יוצאים לחופשה בשבוע האחרון של אוקטובר.

בריטיש איירווייז הודיעה גם כי היא צפויה להפעיל 290 טיסות הלוך חזור מדי יום בממוצע מהית'רו במהלך החורף – ירידה של 8%.

יועץ תעופה ג'ון סטריקלנד, אמר שנראה שמספר הטיסות שבוטל הוא "זניח ביחס לפעילות שתתקיים כמתוכנן". לדבריו, "בשלב זה הם צפויים לגרום אי נוחות למעט מאוד אנשים, ולא הייתי מצפה להשפעה משמעותית על המחירים".

למעשה, בריטיש איירווייז היא חברת התעופה הגדולה ביותר שפועלת מהית'רו. מוקדם יותר החודש היא הפסיקה את מכירת הכרטיסים לטיסות קצרות מהשדה למשך שבועיים, זאת על מנת להימנע מלעבור את המכסה של 100 אלף נוסעים ליום שקבע הית'רו. המכסה הזאת הייתה אמורה להישאר בתוקף עד 11 בספטמבר, אך הוארכה לאחרונה עד 29 באוקטובר.

 

 

טיסות חברת תעופה ביטול טיסות פיצויים נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד