כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביהמ"ש ידרש להתערב?

זעם על מזכ"לית הסתדרות המורים: מבלה בפארק מים במקום במו"מ

באוצר זעמו היום על יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים שלא הגיעה לפגישת המשא ומתן ובחרה לבלות באירוע בפארק מים. מנגד, בהסתדרות טוענים כי כלל לא הייתה אמורה להגיע וכי היא נפגשה בנפרד עם שר האוצר 

זעם על מזכ"לית הסתדרות המורים: מבלה בפארק מים במקום במו"מ
פארק מים. אילוסטרציה צילום: ענת חרמון, פלאש 90

פגישות המשא ומתן בין המורים לאוצר הסתיימו גם היום ללא התקדמות של ממש. במשרד האוצר, כך על פי הדיווח ב'כאן 11', זעמו על כך שמזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, לא נחכה בשיחות שנערכו בירושלים. 

בחדשות הערב בכאן 11, פורסם תיעוד של בן דויד מבלה בזמן השיחות בפארק מים, באירוע של מועדון המורים "אשמרת". בהסתדרות המורים הכחישו את טענות האוצר ואמרו כי בן דויד לא הייתה אמורה להגיע היום לפגישות המשא ומתן, אלא רק הצוות שלה.

בהמשך, בניסיון להרגיע את הרוחות, יצאה הודעה כי שר האוצר אביגדור ליברמן, נפגש היום עם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, במהלכה הבהירו הצדדים את "החשיבות של חתימה על הסכם שכר הוגן ופתיחת שנת הלימודים כסדרה".

בתוך כך, בכירים במשרד האוצר מסרו כי ביממה הקרובה צפויה להתקבל הכרעה אם לבקש מבית הדין לעבודה להוציא צווי מניעה נגד שביתת המורים. הערב ימשיכו בכירי המשרד לנסות להגיע להבנות עם הנהלת משרד החינוך בכל הנוגע לעמדת הממשלה בסוגיה. באוצר אמרו כי יעמדו על דרישותיהם - גם במחיר שביתה.

 

הסתדרות המורים יפה בן דוד פתיחת שנת הלימודים משרד האוצר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד