כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מ-14 מדינות

ילדי השלוחים נאלצו לנדוד למקום אחר בגלל המלחמה

80 ילדים ממשפחות של שלוחי חב"ד שבאו מ-14 מדינות ובמיוחד ממדינת אוקראינה, שהו בהונגריה במחנה נופש מיוחד, ביום ראשון האחרון הם סיימו את הקעמפ לאחר שחלקם מצאו בו רוגע ושלווה מהמלחמה באוקראינה

ילדי השלוחים נאלצו לנדוד למקום אחר בגלל המלחמה
הילדים נהנים במחנה צילום: באדיבות המצלם

ביום ראשון האחרון הסתיים בהצלחה קעמפ "שלוחים שטעטל" בהנהלת הרב משה וובר משלוחי הרבי לדנייפר באוקראינה. בקעמפ השתתפו כ-80 מילדי השלוחים שבאו מ-14 מדינות ובמיוחד ממדינת אוקראינה והוא התקיים במחנה נופש מיוחד לחופי אגם בלטון בהונגריה. מידי שנה, באופן מסורתי, התקיים הקעמפ באוקראינה אך בשל המלחמה נאלצו המארגנים לתור אחר מקום הולם אחר.

14 ימים סוערים במיוחד עברו על השלוחים הצעירים, בחוויות שלא ישכחו בחייהם. סיורים, לימודים ותוכניות מושקעות וכל זה לצד תנאים גשמיים משופרים במיוחד וצוות "מפקדים" המורכב מבחירי צעירי חב"ד.

"רעבע עשה למען בניך שלוחיך, חזק ידם כי רצונם הוא רצונך איין מאל א שליח אלע מאל א-שליח", זאת היתה הזעקה שליוותה את ילדי השלוחים בהמנון מיוחד שנכתב לקעמפ, שמהווה חיזוק רב להמשך שנת שליחות פורה ותוססת.

יש לציין, כי לצד קעמפ הבנים, מופעל במתחם סמוך גם הוא על שפת אגם בלטון קעמפ ל-225 מבנות השלוחים באוקראינה וממדינות נוספות ע"י "פדרציית הקהילות היהודית באוקראינה" בראשות השליח הרב מאיר סטמבלר. במתחם המיוחד שוהות כעת עשרות משפחות של שלוחי הרבי באוקראינה וכן עשרות משפחות של פליטים יהודיים מכל רחבי המדינה.

הרב וובר מבקש להודות לתורמים הנכבדים ובמיוחד לקרן מרומים, המל"ח, השליח הרב שלמה כובש, ר' אריאל מנחם סאבו נשיא הפדרציה היהודית ההונגרית, השליח הרב שמואל גליצנשטיין, וקרן אסתר.

הונגריה מלחמת אוקראינה רוסיה מחנה קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד