כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משחק מסוכן

איבד חלק מהגולגולת: עכשיו הוא תובע מאות אלפים

גבר בריטי הגיש תביעה על סך 200,000 שטרלינג (כ-800 אלף שקל) נגד מעסיקיו לאחר שאיבד חלק מהגולגולת שלו לאחר משחק שארגן הבוס שלו בעבודה בין העובדים. הגבר בן ה-28, כונה 'נס מהלך'

איבד חלק מהגולגולת: עכשיו הוא תובע מאות אלפים
לפני ואחרי צילום: באדיבות המצלם

מייקל ברוקי, בן 28, טוען כי במשחק שהבוס שלו ארגן בעבודה בין העובדים, לחצו עליו לשתות חצי ליטר אלכוהול כמה שיותר מהר מה שהוביל לפציעה חמורה.

מייקל תובע את החברה "פרייס ווטרהאוס קופרס" אחד התאגידים הגדולים בעולם למתן שירותים פיננסיים, חשבונאיים וייעוץ ארגוני בלונדון, מייקל תובע 200,000 שטרלינג (כ-800 אלף שקל) לאחר שחלק מהגולגולת שלו הוסרה בגלל בילוי לילי מסוכן בעבודה ב-2019 שארגן הבוס שלו.

הגבר בן ה-28, כונה 'נס מהלך', לאחר שחלק מהגולגולת הוסרה על ידי רופאיו. לאחר ששתה כמות גדולה של אלכוהול כחלק ממשחק, הוא איבד הכרה ואושפז כשהוא רדום בתחילת 2019. הוא טען שנאמר לו לשתות כוסות בירה רבות על ידי הממונים עליו כחלק ממשחק "פאב גולף" בין העובדים.

העובדים ביקרו בתשעה ברים ופאבים בעיירה, לאחר שמנהל המחלקה שלו סיימון פראדג'לי דחף אותם לכאורה לכך. מייקל השתכר כל כך עד שאין לו זיכרון משאר הטיול, אחרי 22:00 אותו יום, הוא נמצא שוכב ברחוב עם חבלת ראש קשה לאחר שנפל.

הוא אמר לתקשורת המקומית, "הרופאים והמשטרה הגיעו למסקנה שנפלתי ולא השתמשתי בידיים כדי לבלום את הנפילה אז בסופו של דבר פגעתי בראשי ברצפה, הדבר הבא שאני זוכר היה ארבעה שבועות לאחר מכן".

הגבר בן ה-28 נאלץ להסיר חלק מהגולגולת שלו, ובילה שישה חודשים בהחלמה מתאונת האימה שלו. הרופאים כינו אותו "נס מהלך", למרות שנטען שהוא עדיין סובל מ"תסמינים קוגניטיביים מתמשכים".

מייקל חזר לעבוד במשרה חלקית באוקטובר 2019, בעוד החברה ביטלה את האירוע השנתי שלהם שהפך למסורת והתקיים ברציפות במשך כשבע שנים.

בתביעתו לבית המשפט עורכי הדין של מייקל אמרו שהחברה צריכה לשאת באחריות לרשלנותו של מנהל המחלקה סיימון פראדג'לי. הם מאשימים אותו בכך ש"אי הקפדה על בטיחותם של עמיתים לעבודה ולחץ על אנשים להשתתף באירוע גרם לפציעת מייקל".

לטענת עורכי הדין, ראשי החברה "עודדו צריכה מופרזת של אלכוהול", כשמייקל טען שאותו הדבר התרחש באירוע דומה בשנה שלפני כן. כעת הוא תובע את החברה שבה הוא עדיין מועסק, על יותר מ-200,000 שטרלינג.

במסמכי בית המשפט נטען כי קיים סיכון שהוא עלול לפתח אפילפסיה בטווח הארוך כתוצאה מפציעותיו מהחברה נמסר: "איננו יכולים להתייחס לפרטים בגלל שעדיין הכל כפוף להליכים משפטיים מתמשכים".

בריטניה תביעה משחקים מסוכנים אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד